Dylan
Moderator
he/him
12,496
29,535
Free Palestineššš¤š¤ and join yoshi's new DIVA
|
Post by Dylan on Aug 4, 2014 18:23:43 GMT 1
|
|
|
Post by Deleted on Aug 4, 2014 19:33:10 GMT 1
The whole Benelux is out Cant believe Azerbaijan made it Does not happen that often
|
|
|
Post by fabbi on Aug 4, 2014 19:55:09 GMT 1
I expected Turkey to qualify but I'm not that sad it didn't. I like all qualifiers this time expect of Macedonia Btw. people you made it almost impossible for me to vote here as I like almost 20/26 songs.
|
|
8,926
7,300
ā«ā« Busy, busy, busy doing more than Ace Wilder ā«ā«
|
Post by ESCIliasMANL (Inactive) on Aug 4, 2014 20:23:54 GMT 1
This is the day of the big disappointments. Anyway I guess I didn't qualify because I didn't get enough points - not because I didn't vote in time? I'm sorry that I couldn't make it anyway. I got beaten by this? Het was een goede keuze tom Jammer dat ik niet heb kunnen stemmen Mijn inzending heeft het ook niet gehaald
|
|
Tom
Banned Forever
9,950
8,797
ā« ā„ Tom117323 | < 3 Eurovision Song Contest < 3 Online Song Contests < 3 ā„ ā«
|
Post by Tom on Aug 4, 2014 20:48:46 GMT 1
This is the day of the big disappointments. Anyway I guess I didn't qualify because I didn't get enough points - not because I didn't vote in time? I'm sorry that I couldn't make it anyway. I got beaten by this? Het was een goede keuze tom Jammer dat ik niet heb kunnen stemmen Mijn inzending heeft het ook niet gehaald Niemand buiten Nederland kan de ware aard van "Your Heart Belongs To Me" begrijpen volgens mij. Was zowel in Belgrado als hier veel te laag geplaatst. Wel 1 van de weinige Nederlandse deelnames die ik echt leuk vond, haha.
|
|
1,661
1,495
United in diversity XD
|
Post by LittleDemon on Aug 4, 2014 21:57:45 GMT 1
Het was een goede keuze tom Jammer dat ik niet heb kunnen stemmen Mijn inzending heeft het ook niet gehaald Niemand buiten Nederland kan de ware aard van "Your Heart Belongs To Me" begrijpen volgens mij. Was zowel in Belgrado als hier veel te laag geplaatst. Wel 1 van de weinige Nederlandse deelnames die ik echt leuk vond, haha. Jullie ook al niet door zijn alle Nederlanders er al uit gespeeld typisch tiss net echt
|
|
Tom
Banned Forever
9,950
8,797
ā« ā„ Tom117323 | < 3 Eurovision Song Contest < 3 Online Song Contests < 3 ā„ ā«
|
Post by Tom on Aug 4, 2014 21:59:51 GMT 1
Niemand buiten Nederland kan de ware aard van "Your Heart Belongs To Me" begrijpen volgens mij. Was zowel in Belgrado als hier veel te laag geplaatst. Wel 1 van de weinige Nederlandse deelnames die ik echt leuk vond, haha. Jullie ook al niet door zijn alle Nederlanders er al uit gespeeld typisch tiss net echt Tja... heb je niet een muzieksmaak zoals de meeste anderen, dan lig je er al vaak uit. Helaas maar waar!
|
|
|
Post by Bas on Aug 4, 2014 22:00:15 GMT 1
Niemand buiten Nederland kan de ware aard van "Your Heart Belongs To Me" begrijpen volgens mij. Was zowel in Belgrado als hier veel te laag geplaatst. Wel 1 van de weinige Nederlandse deelnames die ik echt leuk vond, haha. Jullie ook al niet door zijn alle Nederlanders er al uit gespeeld typisch tiss net echt Ik zit er nog in.
|
|
1,661
1,495
United in diversity XD
|
Post by LittleDemon on Aug 4, 2014 22:03:15 GMT 1
Lollig maar mot het zeggen er is nog niet geklaagd dat er hier Nederlands gepost wordt LOL
|
|
|
Post by Deleted on Aug 4, 2014 22:28:15 GMT 1
I don't get a word ;_;
|
|