|
Post by fabbi on Sept 17, 2014 21:37:55 GMT 1
Well I won't already reveal my semi-final votes because all of the songs which got at least from me qualified anywhere (final or 2nd chance)
|
|
|
Post by balint on Sept 17, 2014 21:41:10 GMT 1
OMG I'm back to the final!!! Thank you guys!
|
|
|
Post by Jozef on Sept 17, 2014 21:41:43 GMT 1
OUT I feel a bit underrated... The lyrics of the song are so beautiful. The results of the first semi-final are really disgusting imo... All the least original songs ( ) made it through. My is already out ( ) ... My is in the 2nd chance (It's the best song I've seen in this contest so far... easy to guess ) At least, my is in the final. Very sad for .
|
|
|
Post by Anesović on Sept 17, 2014 21:59:51 GMT 1
|
|
|
Post by OMAROSA on Sept 17, 2014 22:28:49 GMT 1
Australia out for the second time Oh well, I knew it wouldn't do well, so I got something right I will post my votes later
|
|
Anton
6 points
he/him
6,753
16,513
Я на даху ♪♫
|
Post by Anton on Sept 17, 2014 22:49:50 GMT 1
wtf happened? I can understand that some of you may not have voted for Ariana because you don't like it, but I really see no reason in not voting it because it's Ariana O.o Anyway, now Russia is in second chance round (again ), but ok, I know I have to choose my songs better...
|
|
Tom
Banned Forever
9,950
8,797
♫ ♥ Tom117323 | < 3 Eurovision Song Contest < 3 Online Song Contests < 3 ♥ ♫
|
Post by Tom on Sept 17, 2014 23:15:49 GMT 1
Wat ben jij een irritant mannetje zeg. Ik zit al sinds oktober 2013 te wachten op een plaats in deze wedstrijd en dankzij jou heb ik nog nooit kunnen deelnemen en nu begin je over andermans moeder? Eikel. Jij schijnt ook nooit ergens anders te komen op het internet dan dit forum? Nog nooit een your momma grapje gezien? Verder vind ik het grappig dat je mijn grapje relateert aan het feit dat jij niet kunt deelnemen dankzij mij? Overigens ook cool dat je al wacht sinds 2013 Ook fijn dat je na een post kunt concluderen dat ik een irritant mannetje ben Tschüssi Ik heb ook andere tabbladen openstaan jij rampdebiel. Die moedergrappen zijn niet grappig en internationaal komen ze asociaal en achterlijk over. Trouwens, diegene die jij beledigde met die grap ken ik beter dan jij en ik kan je verzekeren dat hij een stuk aardiger is dan zo'n sprietje dat ik dan mijn landgenoot moet noemen. En nee, die opmerking over niet deelnemen staat los van mijn andere opmerking (had je ook wel kunnen ontdekken als je even beter had gelezen maar ach). Is ook wel grappig dat jij kunt concluderen dat ik altijd op dit forum zou zitten na 1 post van mij. Ik vind je echt walgelijk, hopelijk doe je het voortaan erg slecht in deze competitie. Blij dat je niet actief bent op dit forum - zou er moordneigingen van krijgen.
|
|
|
Post by ferrygraf on Sept 17, 2014 23:19:17 GMT 1
Jij schijnt ook nooit ergens anders te komen op het internet dan dit forum? Nog nooit een your momma grapje gezien? Verder vind ik het grappig dat je mijn grapje relateert aan het feit dat jij niet kunt deelnemen dankzij mij? Overigens ook cool dat je al wacht sinds 2013 Ook fijn dat je na een post kunt concluderen dat ik een irritant mannetje ben Tschüssi Ik heb ook andere tabbladen openstaan jij rampdebiel. Die moedergrappen zijn niet grappig en internationaal komen ze asociaal en achterlijk over. Trouwens, diegene die jij beledigde met die grap ken ik beter dan jij en ik kan je verzekeren dat hij een stuk aardiger is dan zo'n sprietje dat ik dan mijn landgenoot moet noemen. En nee, die opmerking over niet deelnemen staat los van mijn andere opmerking (had je ook wel kunnen ontdekken als je even beter had gelezen maar ach). Is ook wel grappig dat jij kunt concluderen dat ik altijd op dit forum zou zitten na 1 post van mij. Ik vind je echt walgelijk, hopelijk doe je het voortaan erg slecht in deze competitie. Blij dat je niet actief bent op dit forum - zou er moordneigingen van krijgen. Could you please stop this fight ?!?
|
|
Tom
Banned Forever
9,950
8,797
♫ ♥ Tom117323 | < 3 Eurovision Song Contest < 3 Online Song Contests < 3 ♥ ♫
|
Post by Tom on Sept 17, 2014 23:21:56 GMT 1
Ik heb ook andere tabbladen openstaan jij rampdebiel. Die moedergrappen zijn niet grappig en internationaal komen ze asociaal en achterlijk over. Trouwens, diegene die jij beledigde met die grap ken ik beter dan jij en ik kan je verzekeren dat hij een stuk aardiger is dan zo'n sprietje dat ik dan mijn landgenoot moet noemen. En nee, die opmerking over niet deelnemen staat los van mijn andere opmerking (had je ook wel kunnen ontdekken als je even beter had gelezen maar ach). Is ook wel grappig dat jij kunt concluderen dat ik altijd op dit forum zou zitten na 1 post van mij. Ik vind je echt walgelijk, hopelijk doe je het voortaan erg slecht in deze competitie. Blij dat je niet actief bent op dit forum - zou er moordneigingen van krijgen. Could you please stop this fight ?!? Couldn't you ask this your player !?! He was the one who insulted another player of this contest and I came up for the rights of the other person (and yes I still read the threads here even if I can't participate due of that arrogant guy)
|
|
|
Post by ferrygraf on Sept 17, 2014 23:27:42 GMT 1
Could you please stop this fight ?!? Couldn't you ask this your player !?! He was the one who insulted another player of this contest and I came up for the rights of the other person (and yes I still read the threads here even if I can't participate due of that arrogant guy) ... 1.) I was referring to both of you 2.) I'm not on anyone's side, but in my opinion it was just a stupid comment/joke of him, not even our Australian player felt the need to react to it, and now it's getting a huge drama out of nothing. So I would like this to end, ok?
|
|