|
Post by Deleted on Mar 20, 2014 15:21:44 GMT 1
Do you like my suggestions so far? Yep, most of them seem quite original. Thanks.
|
|
Tom
Banned Forever
9,950
8,797
♫ ♥ Tom117323 | < 3 Eurovision Song Contest < 3 Online Song Contests < 3 ♥ ♫
|
Post by Tom on Mar 20, 2014 16:07:18 GMT 1
Ik hoop niet dat die iets in het Fries gaat sturen. Belachelijke manier om een nieuwe taal te "creëren". Ik weet niet hoor, maar volgens mij maakt het sturen daarvoor niets uit, er zijn vaak genoeg nummers in een dialect ingezonden. En daarbij is Fries een officiele minderheidstaal in Nederland. (http://nl.wikipedia.org/wiki/Friese_talen) Maar heb geen zin om daar ruzie over te maken hier, dus denk wat je wil, maar er kunnen net zo goed nummers in een dialect gestuurd worden als jij Fries als dialect ziet. Ruzie nog wel. Nou ik ben al niet meer van zo'n laag niveau om nog te ruziën. Ik houd het op discussiëren. En ja ik ben tegen jullie "taaltje" als Friesland op zo'n beestachtige manier het nodig vond duidelijk te maken dat hun een officiële taal wilden. Zal wel heel erg lastig zijn om gewoon een officiële landstaal te leren. Oh ja natuurlijk.
|
|
|
Post by fabbi on Mar 20, 2014 18:05:48 GMT 1
What?
|
|
|
Post by Deleted on Mar 20, 2014 18:07:04 GMT 1
What? It is so unoriginal..
|
|
|
Post by fabbi on Mar 20, 2014 18:13:44 GMT 1
What? It is so unoriginal.. Okay Edit: Is this a sleeping smiley? I thought its doing something else.
|
|
|
Post by Deleted on Mar 20, 2014 18:51:46 GMT 1
Ik weet niet hoor, maar volgens mij maakt het sturen daarvoor niets uit, er zijn vaak genoeg nummers in een dialect ingezonden. En daarbij is Fries een officiele minderheidstaal in Nederland. (http://nl.wikipedia.org/wiki/Friese_talen) Maar heb geen zin om daar ruzie over te maken hier, dus denk wat je wil, maar er kunnen net zo goed nummers in een dialect gestuurd worden als jij Fries als dialect ziet. Ruzie nog wel. Nou ik ben al niet meer van zo'n laag niveau om nog te ruziën. Ik houd het op discussiëren. En ja ik ben tegen jullie "taaltje" als Friesland op zo'n beestachtige manier het nodig vond duidelijk te maken dat hun een officiële taal wilden. Zal wel heel erg lastig zijn om gewoon een officiële landstaal te leren. Oh ja natuurlijk. Eerlijk gezegd, ik vind dat Talitha gelijk heeft.
|
|
Tom
Banned Forever
9,950
8,797
|
Post by Tom on Mar 20, 2014 18:54:36 GMT 1
Ruzie nog wel. Nou ik ben al niet meer van zo'n laag niveau om nog te ruziën. Ik houd het op discussiëren. En ja ik ben tegen jullie "taaltje" als Friesland op zo'n beestachtige manier het nodig vond duidelijk te maken dat hun een officiële taal wilden. Zal wel heel erg lastig zijn om gewoon een officiële landstaal te leren. Oh ja natuurlijk. Eerlijk gezegd, ik vind dat Talitha gelijk heeft.Oh laten wij een taal verzinnen en het Zuid-Hollands noemen en kijken wat de andere Nederlandse forumleden daarvan vinden.
|
|
|
Post by fabbi on Mar 20, 2014 18:59:31 GMT 1
Question: Is this Dutch discussion??? *just wondering nothing more
|
|
|
Post by Deleted on Mar 20, 2014 19:01:27 GMT 1
^Seems so
|
|
Tom
Banned Forever
9,950
8,797
|
Post by Tom on Mar 20, 2014 19:17:13 GMT 1
Question: Is this Dutch discussion??? *just wondering nothing more Yeah, I speak my native language if another person speaks as well my native language.
|
|