5,263
4,060
♥ Well, I do! ♥
|
Post by Talitha on Nov 30, 2014 14:26:00 GMT 1
Hey iedereen, Het is hier idd te lang stil geweest. Hoe gaat het met jullie? Ook zo fijn druk bezig met school? Ik houd me op dit moment vooral bezig met mijn eigen suggestie topic, omdat ik eindelijk alle muziek kan delen die ik bewaard had om in te zenden, maar waar ik de tijd niet voor heb om nu nog allemaal in te zenden. Verder lekker druk met school, dit jaar 24 uren per week stage lopen en verder ook genoeg huiswerk te doen. Hoor vast wel weer eens iets van jullie!
|
|
Tom
Banned Forever
9,950
8,797
♫ ♥ Tom117323 | < 3 Eurovision Song Contest < 3 Online Song Contests < 3 ♥ ♫
|
Post by Tom on Nov 30, 2014 14:31:11 GMT 1
Oh ja ik werd ondertussen even voor anderhalve maand verbannen. Om eerlijk te zijn was ik veel topics op dit forum alweer vergeten - waaronder dit topic. Anders had ik vast al wel eerder gereageerd. ^-^ Ja, ikzelf heb een bijzonder saai jaar achter de rug. Ik doe nog steeds mijn best om HAVO te halen en tot op heden lijkt het erop dat dat gaat lukken - that's it. Hoe gaat het met de anderen? Nog bijzonderheden in 2015?
|
|
|
Post by Deleted on Nov 30, 2014 14:34:03 GMT 1
Het gaat hier ook nog wel goed. Niet veel te beleven, met van alles en nog wat bezig.
|
|
|
Post by Deleted on Nov 30, 2014 15:37:48 GMT 1
Met mij gaat het ook wel aardig. Ook al zijn mijn cijfers niet zo goed meer als de afgelopen drie jaar (ik zit nu in 4 gymnasium, zit in de bovenbouw en heb net mijn vakkenpakket gekozen), het zijn nog steeds overwegend voldoendes, dus ik mag niet klagen. Na vele maanden heb ik weer mijn werk op DeviantArt opgepakt. Daar post ik veel Percy Jackson fanfictions en memes, dingen die voor de meesten van jullie waarschijnlijk niet interessant zullen zijn, dus zal ik er niet te veel over uitweiden. De song contests namen de afgelopen paar maanden al mijn vrije tijd in beslag (stress!), maar nu heb ik eindelijk orde op zaken weten te stellen en kan ik dus ook mijn andere hobby's weer hervatten. Verder gebeurt er niet zoveel bij mij in de buurt. Binnenkort heb ik wel toetsweek, dus het kan zijn dat ik de komende twee à drie weken wat minder vaak online ben.
|
|
8,926
7,300
♫♫ Busy, busy, busy doing more than Ace Wilder ♫♫
|
Post by ESCIliasMANL (Inactive) on Nov 30, 2014 17:33:30 GMT 1
Heel fijn dat het allemaal goed gaat Weer leuk om te horen van jullie allemaal Wees maar niet bang Tom ik vergeet deze thread juist niet
|
|
1,249
4,724
I don't get it lol
|
Post by Christian AT on Dec 30, 2014 4:14:28 GMT 1
^ Jy het die thread vergeet Een maand nou aaay, eks die erste desember kommentaar
|
|
|
Post by willsong on Dec 31, 2014 22:13:47 GMT 1
^ Jy het die thread vergeet Een maand nou aaay, eks die erste desember kommentaar Het voordeel van Afrikaans: we kunnen elkaar verstaan! Baie gelukkig nuwe jaar uit Nederland!
|
|
1,249
4,724
I don't get it lol
|
Post by Christian AT on Dec 31, 2014 22:27:18 GMT 1
^ Jy het die thread vergeet Een maand nou aaay, eks die erste desember kommentaar Het voordeel van Afrikaans: we kunnen elkaar verstaan! Baie gelukkig nuwe jaar uit Nederland! Ja ek weet, dis so pragtig Baie dankie! Ek wens jy dieselfde; uit Oostenryk
|
|
Tom
Banned Forever
9,950
8,797
♫ ♥ Tom117323 | < 3 Eurovision Song Contest < 3 Online Song Contests < 3 ♥ ♫
|
Post by Tom on Jan 2, 2015 2:22:16 GMT 1
Het voordeel van Afrikaans: we kunnen elkaar verstaan! Baie gelukkig nuwe jaar uit Nederland! Ja ek weet, dis so pragtig Baie dankie! Ek wens jy dieselfde; uit Oostenryk Goed genoeg om te communiceren; het is net een Nederlands dialect eigenlijk.
|
|
1,249
4,724
I don't get it lol
|
Post by Christian AT on Jan 2, 2015 2:30:57 GMT 1
Ja ek weet, dis so pragtig Baie dankie! Ek wens jy dieselfde; uit Oostenryk Goed genoeg om te communiceren; het is net een Nederlands dialect eigenlijk. Ja jy's reg hmmmmm. Ek dink dat Afrikaans is n eie taal. Nederlands is baie moeilik vir my
|
|