Tom
Banned Forever
9,950
8,797
♫ ♥ Tom117323 | < 3 Eurovision Song Contest < 3 Online Song Contests < 3 ♥ ♫
|
Post by Tom on Jun 2, 2015 21:39:11 GMT 1
Ja, zo doen ze het bij ons ook. En bedankt, ik post het - uiteraard - hier als ik de uitslag heb. Ben heel benieuwd, zal dit topic zeker in de gaten houden die dag. Haha dank je. Al verwacht ik zelf dat ik wel geslaagd ben. Er zijn geen vakken, op wiskunde na, waarvan ik zou zeggen dat ik er geen voldoende voor zou hebben. Ik hoop dus echter op meer dan een voldoende; een 6,8 gemiddeld van alles is het minimum om volgend jaar de vierde klas HAVO te mogen doen. De resultaten van de "proefexamens" (examenweken in examenopstelling en dan maak je oude examens) waren al genoeg geweest en ik had daar zelfs slechter voor geleerd.
|
|
8,926
7,300
♫♫ Busy, busy, busy doing more than Ace Wilder ♫♫
|
Post by ESCIliasMANL (Inactive) on Jun 2, 2015 22:01:06 GMT 1
We hebben nu trouwens "activiteitenweek". Een soort van week bedoeld voor ontspanning na de examenmaand mei. Gisteren hadden we dus roeien en ik ben toen goed onderuit gegaan LOL mijn rector stond achter me en heeft me opgevangen, anders was ik in het water gevallenxD Mijn held van de dag. Nou ja toen dat roeien werd uitgelegd kreeg ik zo'n ontzettende kramp... ben toen naar het toilet gerend (moest ik eerst nog aan 3 mensen vragen waar dat was ) om vervolgens op de deur van een bezet toilet te kloppen en als arrogante reactie "eh, deze is bezet " terug te krijgen. Geweldig! Toen was er dus nog 1 bootje over waar ik kon instappen en dat was inclusief: een kapitein die op zielen zat, dus de roeiboot als een zeilboot bestuurde, 2 clowns met mobieltjes en irritante muziek (<- en continu geschreeuw!) en nog een gast die niet tegen het opspattende water kon wat de kapitein motiveerde om meer met de peddels te slaan in het water waardoor ik dus ook nat werd. Kanaalwater in mijn haar, kanaalwater in mijn neus en wat we tegenkwamen was niet echt de moeite waard; een gedumpte fiets in de gracht, gras dat uit een bootje groeide, een rottende schnitzel in een ander bootje... Mijn dank was groot toen het over was. Daarna nog iets genaamd "vossenjacht" wat inhield dat onze leerkrachten verkleed waren en verstopt in een gedeelte van de stad en die moesten we dan zoeken, dat was best leuk. Toen kwam er een of andere idioot naar me toe met de vraag of ik een "groepje" met hem wilde vormen!? Dus ik zei; "oh ja, tuurlijk" om vervolgens het antwoord "nee grapje, ik ga al met hen *wees naar 2 andere idioten*" te ontvangen. Dat was dus de kers op de taart van een bijzonder druilerige dag. Toen ik thuis was, was ik bijzonder vermoeid en vandaag heb ik me ziek gemeld omdat ik last heb van spierpijn, hoofdpijn, oorpijn en buikkramp. Omg hoeveel kan er misgaan op een dag Doet me denken aan een kano dag bij ons op de middelbare school die ik eigenlijk wil vergeten maar door dit verhaal weer boven water komt LOL (Snap je de grap ) Oke die was heel slecht Ben het btw helemaal eens met Talitha's reacties en we duimen voor jou
|
|
8,926
7,300
|
Post by ESCIliasMANL (Inactive) on Jun 2, 2015 22:06:42 GMT 1
Ik hou niet van deze taal.
|
|
Tom
Banned Forever
9,950
8,797
|
Post by Tom on Jun 2, 2015 22:07:58 GMT 1
We hebben nu trouwens "activiteitenweek". Een soort van week bedoeld voor ontspanning na de examenmaand mei. Gisteren hadden we dus roeien en ik ben toen goed onderuit gegaan LOL mijn rector stond achter me en heeft me opgevangen, anders was ik in het water gevallenxD Mijn held van de dag. Nou ja toen dat roeien werd uitgelegd kreeg ik zo'n ontzettende kramp... ben toen naar het toilet gerend (moest ik eerst nog aan 3 mensen vragen waar dat was ) om vervolgens op de deur van een bezet toilet te kloppen en als arrogante reactie "eh, deze is bezet " terug te krijgen. Geweldig! Toen was er dus nog 1 bootje over waar ik kon instappen en dat was inclusief: een kapitein die op zielen zat, dus de roeiboot als een zeilboot bestuurde, 2 clowns met mobieltjes en irritante muziek (<- en continu geschreeuw!) en nog een gast die niet tegen het opspattende water kon wat de kapitein motiveerde om meer met de peddels te slaan in het water waardoor ik dus ook nat werd. Kanaalwater in mijn haar, kanaalwater in mijn neus en wat we tegenkwamen was niet echt de moeite waard; een gedumpte fiets in de gracht, gras dat uit een bootje groeide, een rottende schnitzel in een ander bootje... Mijn dank was groot toen het over was. Daarna nog iets genaamd "vossenjacht" wat inhield dat onze leerkrachten verkleed waren en verstopt in een gedeelte van de stad en die moesten we dan zoeken, dat was best leuk. Toen kwam er een of andere idioot naar me toe met de vraag of ik een "groepje" met hem wilde vormen!? Dus ik zei; "oh ja, tuurlijk" om vervolgens het antwoord "nee grapje, ik ga al met hen *wees naar 2 andere idioten*" te ontvangen. Dat was dus de kers op de taart van een bijzonder druilerige dag. Toen ik thuis was, was ik bijzonder vermoeid en vandaag heb ik me ziek gemeld omdat ik last heb van spierpijn, hoofdpijn, oorpijn en buikkramp. Omg hoeveel kan er misgaan op een dag Doet me denken aan een kano dag bij ons op de middelbare school die ik eigenlijk wil vergeten maar door dit verhaal weer boven water komt LOL (Snap je de grap ) Oke die was heel slecht Ben het btw helemaal eens met Talitha's reacties en we duimen voor jou Ja, er kan veel misgaan op zo'n dag... dat blijkt. Die schoolactiviteiten vind ik niks. Sommigen vinden het leuk omdat ze dan met hun vriendenclubje dingen kunnen ondernemen of die pikkies kunnen dan extra daten met hun vriendinnetje, maar ik heb daar allemaal geen baat bij zoals je weet. Voor mij is het gewoon puur survivelen lmao Nogmaals bedankt, met zoveel steun zou het moeten lukken. Bovendien kom op Tinychat.
|
|
8,926
7,300
|
Post by ESCIliasMANL (Inactive) on Jun 3, 2015 8:13:22 GMT 1
Omg hoeveel kan er misgaan op een dag Doet me denken aan een kano dag bij ons op de middelbare school die ik eigenlijk wil vergeten maar door dit verhaal weer boven water komt LOL (Snap je de grap ) Oke die was heel slecht Ben het btw helemaal eens met Talitha's reacties en we duimen voor jou Ja, er kan veel misgaan op zo'n dag... dat blijkt. Die schoolactiviteiten vind ik niks. Sommigen vinden het leuk omdat ze dan met hun vriendenclubje dingen kunnen ondernemen of die pikkies kunnen dan extra daten met hun vriendinnetje, maar ik heb daar allemaal geen baat bij zoals je weet. Voor mij is het gewoon puur survivelen lmao Nogmaals bedankt, met zoveel steun zou het moeten lukken. Bovendien kom op Tinychat. Ja sws Ik moest vroeg op vandaar ik niet kwam maar vanavond kan weer wel
|
|
Tom
Banned Forever
9,950
8,797
|
Post by Tom on Jun 3, 2015 17:14:08 GMT 1
Ja, er kan veel misgaan op zo'n dag... dat blijkt. Die schoolactiviteiten vind ik niks. Sommigen vinden het leuk omdat ze dan met hun vriendenclubje dingen kunnen ondernemen of die pikkies kunnen dan extra daten met hun vriendinnetje, maar ik heb daar allemaal geen baat bij zoals je weet. Voor mij is het gewoon puur survivelen lmao Nogmaals bedankt, met zoveel steun zou het moeten lukken. Bovendien kom op Tinychat. Ja sws Ik moest vroeg op vandaar ik niet kwam maar vanavond kan weer wel Haha prima Ja uiteindelijk ben ik ook weggegaan. Ik denk dat ik er vanavond wel weer bij kan zijn.
|
|
8,926
7,300
|
Post by ESCIliasMANL (Inactive) on Sept 15, 2015 0:53:24 GMT 1
Nederlanders waar zijn jullie?
|
|
Jens
NBU Council
he/him
3,150
11,490
My favorite bad bitch, I think she the GOAT
|
Post by Jens on Apr 21, 2016 18:08:45 GMT 1
Is dit dood ofzo..... ?
|
|
|
Post by ✨💃 on Apr 21, 2016 18:10:00 GMT 1
Om eerlijk te zijn deze taal is mix van Engels en Duits zijn.
|
|
5,263
4,060
♥ Well, I do! ♥
|
Post by Talitha on Apr 21, 2016 19:40:54 GMT 1
Lol, die zin is nog te volgen ook Max. Komt sterk in de buurt. ^^ En Jens, heb het nogal druk met mijn minoren op het moment, dus weinig tijd om even een random praatje te komen maken in dit topic helaas.
|
|