1,661
1,495
United in diversity XD
|
Post by LittleDemon on Jul 29, 2013 20:30:22 GMT 1
Hey guyss i have a big Problem i have to go to Norway starting 10th of august with they NRK But my Bio Mom has to report too jail because she was dealing Drugs for money and she has too do 2 months and she asked me too go to Latvia and take care of my brothers and take over here job at a store
I dont know what the do and these are my only opions
|
|
10,451
17,137
๐๐บ๐ฎ๐ฑ๐ข๐ต๐ฉ๐บ
|
Post by ๐ด๐๐๐๐ฬ on Jul 29, 2013 20:32:07 GMT 1
Your mom takes drugs
|
|
1,661
1,495
United in diversity XD
|
Post by LittleDemon on Jul 29, 2013 20:33:25 GMT 1
Your mom takes drugs No deals in Drugs but i will not be suprised if she does youse them why cant live be normal again first i am adopted and now this
|
|
10,451
17,137
๐๐บ๐ฎ๐ฑ๐ข๐ต๐ฉ๐บ
|
Post by ๐ด๐๐๐๐ฬ on Jul 29, 2013 20:34:14 GMT 1
Your mom takes drugs No deals in Drugs but i will not be suprised if she does youse them why cant live be normal again first i am adopted and now this I'm so sorry
|
|
Tom
Banned Forever
9,950
8,797
โซ โฅ Tom117323 | < 3 Eurovision Song Contest < 3 Online Song Contests < 3 โฅ โซ
|
Post by Tom on Jul 29, 2013 20:49:08 GMT 1
Ik denk dat je in Letland wel een soort van verblijf voor je broer(s)/broertje(s) kunt vinden, maar ik denk dat als jijzelf het hef in handen zou nemen en dus je broer(s)/broertje(s) zou gaan verzorgen in een wildvreemd land, je het nog veel zwaarder zou kunnen krijgen. Vandaar dat ik voor de laatste optie heb gestemd. Maar denk er goed over na, het klinkt me als een lastige situatie waarin je een goede keuze moet nemen!
|
|
1,661
1,495
United in diversity XD
|
Post by LittleDemon on Jul 29, 2013 21:43:02 GMT 1
Ik denk dat je in Letland wel een soort van verblijf voor je broer(s)/broertje(s) kunt vinden, maar ik denk dat als jijzelf het hef in handen zou nemen en dus je broer(s)/broertje(s) zou gaan verzorgen in een wildvreemd land, je het nog veel zwaarder zou kunnen krijgen. Vandaar dat ik voor de laatste optie heb gestemd. Maar denk er goed over na, het klinkt me als een lastige situatie waarin je een goede keuze moet nemen! eigenlijk is het allebei klote ga ik naar ze toe dan blijft alles voor hun normaal maar ik laat een grote kans schieten ga ik niet dan worde hun in pleeggezin(nen) gestuurd en waarschijnlijk uit elkaar gehaald en mijn moeder verliest dan mischien zelfs voogdij. dus welke keuze het ook wordt levens worden verkloot
|
|
Tom
Banned Forever
9,950
8,797
โซ โฅ Tom117323 | < 3 Eurovision Song Contest < 3 Online Song Contests < 3 โฅ โซ
|
Post by Tom on Jul 29, 2013 22:19:02 GMT 1
Ik denk dat je in Letland wel een soort van verblijf voor je broer(s)/broertje(s) kunt vinden, maar ik denk dat als jijzelf het hef in handen zou nemen en dus je broer(s)/broertje(s) zou gaan verzorgen in een wildvreemd land, je het nog veel zwaarder zou kunnen krijgen. Vandaar dat ik voor de laatste optie heb gestemd. Maar denk er goed over na, het klinkt me als een lastige situatie waarin je een goede keuze moet nemen! eigenlijk is het allebei klote ga ik naar ze toe dan blijft alles voor hun normaal maar ik laat een grote kans schieten ga ik niet dan worde hun in pleeggezin(nen) gestuurd en waarschijnlijk uit elkaar gehaald en mijn moeder verliest dan mischien zelfs voogdij. dus welke keuze het ook wordt levens worden verkloot Maar hoezo laat je een grote kans verschieten als je niet naar Noorwegen gaat? Je hebt toch nog alle tijd van je leven om te emigreren naar Noorwegen? Het zou ook nog een optie zijn om naar Noorwegen te gaan en je broer(s)/broertje(s) mee te nemen naar dat land of zo, als tijdelijke oplossing.
|
|
1,661
1,495
United in diversity XD
|
Post by LittleDemon on Jul 30, 2013 8:12:06 GMT 1
eigenlijk is het allebei klote ga ik naar ze toe dan blijft alles voor hun normaal maar ik laat een grote kans schieten ga ik niet dan worde hun in pleeggezin(nen) gestuurd en waarschijnlijk uit elkaar gehaald en mijn moeder verliest dan mischien zelfs voogdij. dus welke keuze het ook wordt levens worden verkloot Maar hoezo laat je een grote kans verschieten als je niet naar Noorwegen gaat? Je hebt toch nog alle tijd van je leven om te emigreren naar Noorwegen? Het zou ook nog een optie zijn om naar Noorwegen te gaan en je broer(s)/broertje(s) mee te nemen naar dat land of zo, als tijdelijke oplossing. Mee Nemen naar Noorwegen is geen optie ik heb een verblijfvergunning voor Noorwegen men broertjes niet en het is de kans om bij de NRK te werken dat me dwars zit
|
|
|
Post by Deleted on Jul 30, 2013 8:25:05 GMT 1
Im very sorry for you But I think you cant throw youre plans away cause she dealt with drugs.. of course its your mother but i think its her mistake and you dont have to leave your plans alone..
|
|
Liev
Retired Administrator
|
Post by Liev on Jul 30, 2013 8:25:39 GMT 1
I have two questions, Max: 1. Why do you have to go to Norway in the first place? I mean, what will you do with NRK there? and 2. Don't you have other relatives in Latvia? I can't choose an answer yet without knowing these?
|
|