8,926
7,300
♫♫ Busy, busy, busy doing more than Ace Wilder ♫♫
|
Post by ESCIliasMANL (Inactive) on Sept 5, 2013 20:39:12 GMT 1
Als Utrechter is het ook moeilijk om dat limburgs te verstaan zo noem ik het maar ff Ik vind daar in tegen dat vlaams echt schattig ik weet niet waarom maar dat is het enige dialect wat ik mooi vind klinken! De andere dialecten van Nederland vind ik echt oerlelijk klinken vat dit alstublieft niet slecht of aanvallend op het is gewoon mijn mening Ik wil ook niemand kwetsen maar ik vind het belangrijk om eerlijk te blijven
|
|
|
Post by Deleted on Sept 5, 2013 20:40:18 GMT 1
Als Utrechter is het ook moeilijk om dat limburgs te verstaan zo noem ik het maar ff Ik vind daar in tegen dat vlaams echt schattig ik weet niet waarom maar dat is het enige dialect wat ik mooi vind klinken! De andere dialecten van Nederland vind ik echt oerlelijk klinken vat dit alstublieft niet slecht of aanvallend op het is gewoon mijn mening Ik wil ook niemand kwetsen maar ik vind het belangrijk om eerlijk te blijven Ik kan wel uit de voeten in het Vlaams, gelukkig. Ben ik dan ook schattig?
|
|
8,926
7,300
|
Post by ESCIliasMANL (Inactive) on Sept 5, 2013 21:16:37 GMT 1
Als Utrechter is het ook moeilijk om dat limburgs te verstaan zo noem ik het maar ff Ik vind daar in tegen dat vlaams echt schattig ik weet niet waarom maar dat is het enige dialect wat ik mooi vind klinken! De andere dialecten van Nederland vind ik echt oerlelijk klinken vat dit alstublieft niet slecht of aanvallend op het is gewoon mijn mening Ik wil ook niemand kwetsen maar ik vind het belangrijk om eerlijk te blijven Ik kan wel uit de voeten in het Vlaams, gelukkig. Ben ik dan ook schattig? Ik ook een wel doordat we met school wel vaak naar antwerpen gingen en bij mij op school hebben er mensen gezeten die uit belgie komen en ik heb er ook familie wonen Ja tuurlijk als gewoon iemand t al kan spreken
|
|
|
Post by Deleted on Sept 5, 2013 21:20:46 GMT 1
Ik kan wel uit de voeten in het Vlaams, gelukkig. Ben ik dan ook schattig? Ik ook een wel doordat we met school wel vaak naar antwerpen gingen en bij mij op school hebben er mensen gezeten die uit belgie komen en ik heb er ook familie wonen Ja tuurlijk als gewoon iemand t al kan spreken Ah, heel erg leuk. Ah okay, dan zal ik je iedere dag een persoonlijk bericht sturen in het Vlaams. Haha
|
|
8,926
7,300
|
Post by ESCIliasMANL (Inactive) on Sept 5, 2013 21:42:24 GMT 1
Ik ook een wel doordat we met school wel vaak naar antwerpen gingen en bij mij op school hebben er mensen gezeten die uit belgie komen en ik heb er ook familie wonen Ja tuurlijk als gewoon iemand t al kan spreken Ah, heel erg leuk. Ah okay, dan zal ik je iedere dag een persoonlijk bericht sturen in het Vlaams. Haha Het kan zijn dat ik het niet helemaal begrijp ik zit nog in de leerfase Ik kan het begrijpen met spreken maar het lezen weten ik niet eigenlijk Bedankt dat je da wil doen ben heel tevreden Hier in Utrecht houden ze niet van dat dialect maar ik wel
|
|
|
Post by Deleted on Sept 5, 2013 21:44:19 GMT 1
Ah, heel erg leuk. Ah okay, dan zal ik je iedere dag een persoonlijk bericht sturen in het Vlaams. Haha Het kan zijn dat ik het niet helemaal begrijp ik zit nog in de leerfase Ik kan het begrijpen met spreken maar het lezen weten ik niet eigenlijk Bedankt dat je da wil doen ben heel tevreden Hier in Utrecht houden ze niet van dat dialect maar ik wel Haha Oké dan.
|
|
Logan
8 points
He/Him
12,699
16,635
Bitches never give a 10
|
Post by Logan on Sept 5, 2013 23:50:21 GMT 1
My cities accent or w/e is hard to understand even for me. Fit = what, foot Nit = no Min = man Nae = no (again ) Ye = you Deeing = doing I could go on forever
|
|
|
Post by Deleted on Sept 7, 2013 1:17:12 GMT 1
My area's accent
|
|
|
Post by Deleted on Sept 7, 2013 11:51:41 GMT 1
okay...
|
|