|
Post by Kenajabam on Dec 1, 2016 0:08:24 GMT 1
Vad är det? ^^ Vem är mannen i videon?
|
|
1,481
5,116
Penger kan ikke kjøpe meg
|
Post by Christian NO (inactive) on Dec 1, 2016 7:20:57 GMT 1
Det lurer jeg også på
|
|
|
Post by Kenajabam on Dec 1, 2016 10:27:53 GMT 1
Vanligtvis måste jag inte åka till universitetet på torsdag, men jag måste i dag. Däremot vill jag sova nu.
|
|
|
Post by Deleted on Dec 1, 2016 14:26:29 GMT 1
I used Google Translate for the Swedish ;_; I can't into multi-language ;______; Kenajabam Christian NO (inactive) It's not me, I wanted a person running in the desert as a video, so I searched "Running in the desert" and got this. Sorry for breaking the thread's purpose
|
|
1,481
5,116
Penger kan ikke kjøpe meg
|
Post by Christian NO (inactive) on Dec 1, 2016 14:31:09 GMT 1
Vanligtvis måste jag inte åka till universitetet på torsdag, men jag måste i dag. Däremot vill jag sova nu. Slitsomt ja... gleder meg bare til juleferie nå
|
|
|
Post by Deleted on Dec 1, 2016 14:38:19 GMT 1
Vanligtvis måste jag inte åka till universitetet på torsdag, men jag måste i dag. Däremot vill jag sova nu. Slitsomt ja... gleder meg bare til juleferie nå Kenajabam Selv om du bor i Israel fordi det er ingen juleferien for dag
|
|
|
Post by Kenajabam on Dec 2, 2016 10:46:54 GMT 1
Slitsomt ja... gleder meg bare til juleferie nå Kenajabam Selv om du bor i Israel fordi det er ingen juleferien for dag Men ni har säkert en annan semester i stället. @ori2002 Ursäkta, jag kan bara skriva en lite på svenska. ^^
|
|
|
Post by ✦ josh ✦ on Dec 2, 2016 21:08:04 GMT 1
Hej, varför det finns bara ett thread för svensk/norsk/danska språk, och inte tre?
(jag lär mig svenska, så hej! lmao)
|
|
|
Post by Kenajabam on Dec 3, 2016 12:55:27 GMT 1
Hej, varför det finns bara ett thread för svensk/norsk/danska språk, och inte tre? (jag lär mig svenska, så hej! lmao)Språken är väldigt liknande. Jag också lär mig svenska, men kan förstå norska en lite. Men jag håller med dig. Det skulle vara tre thread. ^^ (Btw feel free to correct me, if I do anything wrong. ^^)
|
|
|
Post by Deleted on Dec 3, 2016 13:23:51 GMT 1
Jeg veldig for ikke å bli enige. De 3 språk er svært like, og selv meg som ikke forstår, tror på en nordisk forening av språk Kenajabam Queen of Mean (Inactive)Lmao this is so grammatically wrong, I know it
|
|