2,059
4,411
Bitches better beware
|
Post by Queen of Mean (Inactive) on Dec 3, 2016 13:35:28 GMT 1
Since I speak neither one of these languages....Huh?
|
|
|
Post by ✦ josh ✦ on Dec 3, 2016 13:51:33 GMT 1
Kenajabam Oh, okej. Det låter logiskt. Jag förstår en lite gran norsk också eg. och - og, jag - jeg (feel free to correct mine too if you notice errors, i won't be offended)
|
|
|
Post by ✦ josh ✦ on Dec 3, 2016 13:53:59 GMT 1
Queen of Mean (Inactive) Da ist ein thread für Deutsch, sprechen ich ein bisschen Deutsch zu. Schwedish ist nicht so schwierig imo! (There is a thread for German, I speak a little German too. Swedish is not as difficult imo!)
|
|
|
Post by Deleted on Dec 3, 2016 14:11:11 GMT 1
Since I speak neither one of these languages....Huh? Very sorry, I meant to tag ✦ josh ✦ but I guess the flawlessness of their PP made me think it was you.
|
|
|
Post by ✦ josh ✦ on Dec 3, 2016 15:54:31 GMT 1
@ori2002 lmao Jag tror det finns några ord på norsk/dansk att jag kan förstå inte, men det finns flera likheter jag antar. (i cheated for the word 'likheter'.. förlåt!)
|
|
|
Post by Deleted on Dec 3, 2016 16:13:23 GMT 1
(i cheated for the word 'likheter'.. förlåt!) I can relate
|
|
|
Post by Anesović on Dec 3, 2016 17:17:15 GMT 1
Det skulle vara lite slöseri med space om man gjorde en thread för varje språk, när man redan vet att dessa 3 språk är riktigt lika + att svenskar, normän och danskar förstår varandra. Samma sak för de jugoslaviska språken. Ingen idé att ha en thread för alla sex språk, när man redan vet att de låter likadant och man förstår varandra lätt
|
|
|
Post by Deleted on Dec 3, 2016 20:16:31 GMT 1
Det skulle vara lite slöseri med space om man gjorde en thread för varje språk, när man redan vet att dessa 3 språk är riktigt lika + att svenskar, normän och danskar förstår varandra. Samma sak för de jugoslaviska språken. Ingen idé att ha en thread för alla sex språk, när man redan vet att de låter likadant och man förstår varandra lätt Sant, fast om man vill specifikt lära sig Norska så kan det bli ganska förvirrande när flera pratar Svenska och Danska...
|
|
|
Post by Kenajabam on Dec 3, 2016 23:33:42 GMT 1
Queen of Mean (Inactive) Da ist ein Thread für Deutsch. Ich spreche auch ein bisschen Deutsch. Schwedisch ist nicht so schwierig imo! Ursäkta, men jag korrigerade här, trots att det här thread är på svenska, norska och danska. ^^ Hur länge lär du dig svenska och tyska?
|
|
1,481
5,116
Penger kan ikke kjøpe meg
|
Post by Christian NO (inactive) on Dec 6, 2016 14:32:59 GMT 1
Det hadde vært unødvendig om vi hadde hatt en tråd for hvert språk ja. Hvertfall når språkene er såpass like
|
|