|
Post by Deleted on Sept 3, 2013 22:23:11 GMT 1
De tante Rini-vraag van de dag: Worden deze forums ooit weer rustig en normaal?
|
|
1,661
1,495
United in diversity XD
|
Post by LittleDemon on Sept 3, 2013 22:37:55 GMT 1
De tante Rini-vraag van de dag: Worden deze forums ooit weer rustig en normaal? is het hier ooit wel eens normaal geweest de vraag is niet ooit maar wordt het hier nog rustig en normaal?
|
|
|
Post by Deleted on Sept 3, 2013 22:39:34 GMT 1
Ik denk het niet, helaas. Sommige forumleden zitten verspreid qua meningen, en dat levert kampen op, nooit bevorderlijk voor rust en sfeer, die iedereen het liefste wil hebben.
|
|
1,661
1,495
United in diversity XD
|
Post by LittleDemon on Sept 3, 2013 22:43:25 GMT 1
Maar dat maakt het ook weer interessant
en wat kampen betreft ik kies meestal snel de kant van de Nederlanders tenzij ze te ver gaan
|
|
8,926
7,300
♫♫ Busy, busy, busy doing more than Ace Wilder ♫♫
|
Post by ESCIliasMANL (Inactive) on Sept 3, 2013 22:52:14 GMT 1
Dat is onmogelijk maar ik vindt het nogal zielig om een groep de schuld te geven maar ik schrik er niet meer van omdat het nog jongetjes zijn van 15 a 16
|
|
8,926
7,300
|
Post by ESCIliasMANL (Inactive) on Sept 3, 2013 22:52:50 GMT 1
Ik noem het meer een leeftijdsverschil waardoor die kampen ontstaan
|
|
|
Post by Deleted on Sept 3, 2013 22:53:16 GMT 1
Dat is onmogelijk maar ik vindt het nogal zielig om een groep de schuld te geven maar ik schrik er niet meer van omdat het nog jongetjes zijn van 15 a 16 Ik ook niet meer, maar ik ben het gedrag gewoon ziekelijk zat. Is de personeelssectie nu ineens opgedoekt, of is ie nu verborgen voor ons? Zal wel het laatste zijn.
|
|
1,661
1,495
United in diversity XD
|
Post by LittleDemon on Sept 3, 2013 22:53:56 GMT 1
Dat is onmogelijk maar ik vindt het nogal zielig om een groep de schuld te geven maar ik schrik er niet meer van omdat het nog jongetjes zijn van 15 a 16 Ik schrik er wel een beetje van want ik wist wel da het tussen sommige niet goed zat maar ja ik ben er nie een die zich er onnodig er mee gaat bemoeien
|
|
|
Post by Deleted on Sept 3, 2013 22:54:39 GMT 1
Dat is onmogelijk maar ik vindt het nogal zielig om een groep de schuld te geven maar ik schrik er niet meer van omdat het nog jongetjes zijn van 15 a 16 Ik schrik er wel een beetje van want ik wist wel da het tussen sommige niet goed zat maar ja ik ben er nie een die zich er onnodig er mee gaat bemoeien Wij ook niet, maar we worden al haast afgemaakt, als we al mee discussieren.
|
|
8,926
7,300
|
Post by ESCIliasMANL (Inactive) on Sept 3, 2013 22:56:52 GMT 1
Dat is onmogelijk maar ik vindt het nogal zielig om een groep de schuld te geven maar ik schrik er niet meer van omdat het nog jongetjes zijn van 15 a 16 Ik schrik er wel een beetje van want ik wist wel da het tussen sommige niet goed zat maar ja ik ben er nie een die zich er onnodig er mee gaat bemoeien Ik doe dat wel om dat ik niet hou van dat groepsvorming het gebeurd nu ook bij mijn klas bij mijn studie ik word daar echt niet goed van en nu ook hier dat is waarom ik dit keer mee ging bemoeien maar ik werd al snel aan de kant gezet als iemand die meeloopt
|
|