|
Post by Deleted on Sept 3, 2013 22:58:10 GMT 1
En het sloeg ook nergens op, als je meediscussieert, en je hebt 2 mensen met een andere mening, dan zijn ze de boosdoeners.
|
|
1,661
1,495
United in diversity XD
|
Post by LittleDemon on Sept 3, 2013 22:59:54 GMT 1
Ik schrik er wel een beetje van want ik wist wel da het tussen sommige niet goed zat maar ja ik ben er nie een die zich er onnodig er mee gaat bemoeien Wij ook niet, maar we worden al haast afgemaakt, als we al mee discussieren. jammer da dit soort dingen gebeuren maar ja we kenne er niks tegen doen maarja als je vriende op deze forum maar je gewoon steunen dan is het toch goed
|
|
|
Post by Deleted on Sept 3, 2013 23:00:51 GMT 1
Ja, er is nu wel een vergadering gaande, maar ik zie het punt niet, waarom betrokkenen in zo'n discussie, mee te zeggen hebben wat er gaat gebeuren. Belachelijk, want het is een nadeel voor anderen.
|
|
1,661
1,495
United in diversity XD
|
Post by LittleDemon on Sept 3, 2013 23:05:20 GMT 1
Vergadering? wat is dit een bedrijf pfffff lijp
|
|
|
Post by Deleted on Sept 3, 2013 23:11:43 GMT 1
Zo lijkt het af en toe wel. Er gaat actie ondernomen worden, maar hoe is de vraag. Ik hoop iets neutraals, maar waarschijnlijk ten nadele van sommige leden, en niet voor speciale statussen. #precieseenbedrijf
|
|
|
Post by Aleks Džehverović on Sept 3, 2013 23:58:52 GMT 1
't mag vn mij wl eens beter wrden hier, ndrs ga ik echt wg -.- Knderagtig gdoe hier....
|
|
Tom
Banned Forever
9,950
8,797
♫ ♥ Tom117323 | < 3 Eurovision Song Contest < 3 Online Song Contests < 3 ♥ ♫
|
Post by Tom on Sept 4, 2013 12:45:32 GMT 1
Afgelopen maanden heb ik altijd iedereen aardig gevonden en kunnen accepteren op dit forum, maar onderhand is dat wel een beetje veranderd. Ik heb trouwens het gevoel dat onze gesprekken worden vertaald door mensen die niet Nederlandstalig zijn...
|
|
|
Post by Aleks Džehverović on Sept 4, 2013 12:56:31 GMT 1
j darom typ k ht ook vt onduidlijk
|
|
1,661
1,495
United in diversity XD
|
Post by LittleDemon on Sept 4, 2013 13:06:40 GMT 1
Afgelopen maanden heb ik altijd iedereen aardig gevonden en kunnen accepteren op dit forum, maar onderhand is dat wel een beetje veranderd. Ik heb trouwens het gevoel dat onze gesprekken worden vertaald door mensen die niet Nederlandstalig zijn... Dus laat ze maar vertalen ik bedoel we hebben niks te verbergen of wel?
|
|
|
Post by Aleks Džehverović on Sept 4, 2013 13:07:00 GMT 1
Als het allemaal maar snel beter word, want ik vind het niet bepaald leuk hoe het gaat. Want ik heb geen problemen met iemand. En het is ook niet leuk dat gelijk iedereen tegen iedereen is terwijl de helft er niks mee te maken heeft. Want ik heb niks tegen de grieken hier. Laat staan dat ik weet wat er allemaal gebeurt is. En het is gelijk allemaal tegen de Nederlanders, terwijl de helft van de Nederlanders hier er niks mee te maken heeft.
|
|