1,661
1,495
United in diversity XD
|
Post by LittleDemon on Sept 4, 2013 18:26:28 GMT 1
Ik ben in het cursus Nederlands. - freshly learned today in my first lesson of Dutch it's ''Ik doe de curcus Nederlands'' but good try
|
|
8,926
7,300
♫♫ Busy, busy, busy doing more than Ace Wilder ♫♫
|
Post by ESCIliasMANL (Inactive) on Sept 4, 2013 18:35:36 GMT 1
Oh goede vraag Ilias. Hoe is het in Noorwegen? (Totally forgot it. ) Noorwegen is hartstikke leuk ik heb het echt naar men zin de mensen zijn heel vriendelijk en willen altijd helpen alleen de Taal is een hele andere koek wat een ellende ik verwar het steeds met Deens wat ik eerder al geleerd heb maar voorlopig spreek ik er Engels of op men werk Frans maar ben er gelukkig maar soms mis ik die Hollandse Nuchterheid hier zijn ze een beetje als de Belgen op het potje draaien over alles Goed dat je het naar je zin hebt Je hebt ons toch nog ^^
|
|
1,661
1,495
United in diversity XD
|
Post by LittleDemon on Sept 4, 2013 18:41:11 GMT 1
Noorwegen is hartstikke leuk ik heb het echt naar men zin de mensen zijn heel vriendelijk en willen altijd helpen alleen de Taal is een hele andere koek wat een ellende ik verwar het steeds met Deens wat ik eerder al geleerd heb maar voorlopig spreek ik er Engels of op men werk Frans maar ben er gelukkig maar soms mis ik die Hollandse Nuchterheid hier zijn ze een beetje als de Belgen op het potje draaien over alles Goed dat je het naar je zin hebt Je hebt ons toch nog ^^ Ga klopt ook wel weer maar het is wel grappig ze horen me wel eens Nederlands praten en dan lachen ze omdat ze het raar vinden klinken
|
|
Tom
Banned Forever
9,950
8,797
♫ ♥ Tom117323 | < 3 Eurovision Song Contest < 3 Online Song Contests < 3 ♥ ♫
|
Post by Tom on Sept 4, 2013 23:58:54 GMT 1
Ik doe de cursus Nederlands. You say: I am in the study Dutch. (Sounds weird, well so does it sound in Dutch). Es war doch dein erster Mahl, und das wird schon immer besser. Shit I should learn more __________ DAT KLOPT! Nederlands is een geweldige maar die-hard taal om te leren. Altijd leuk om te zien als buitenlanders onze taal willen leren.
|
|
|
Post by Vaios on Sept 5, 2013 2:25:07 GMT 1
Yes you're right. Vaios might over-reacts. But for sure 1 member does what Vaios said. #fakeness_in_the_forums_too #period #fuck_off #youre_jealous #complaining_everywhere #globalicon Okay I really have to pay more attention too the forum I am missing out on everything. oke ik mot echt vaker online komen ik mis echt alles It's not your fault
|
|
1,661
1,495
United in diversity XD
|
Post by LittleDemon on Sept 5, 2013 9:00:08 GMT 1
Okay I really have to pay more attention too the forum I am missing out on everything. oke ik mot echt vaker online komen ik mis echt alles It's not your fault In Dutch please this is the Dutch Discussion thread
|
|
|
Post by Deleted on Sept 5, 2013 10:41:01 GMT 1
Goedemorgen vanuit mijn eigen huis weer, na een nacht in het ziekenhuis. Ik kan blij zijn dat ik er nog ben na 2 en een halve liter bloedverlies en een reanimatie van 10 minuten. Phew, that was close....
|
|
1,661
1,495
United in diversity XD
|
Post by LittleDemon on Sept 5, 2013 11:39:48 GMT 1
Goedemorgen vanuit mijn eigen huis weer, na een nacht in het ziekenhuis. Ik kan blij zijn dat ik er nog ben na 2 en een halve liter bloedverlies en een reanimatie van 10 minuten. Phew, that was close.... Waarom was je in het ziekenhuis ben je aangereden ofzo
|
|
|
Post by Deleted on Sept 5, 2013 11:44:01 GMT 1
Nee, ik kan mezelf niets meer herinneren, behalve intense pijn een schreeuw die ik nog gaf, toen alles zwart, werd pas weer wakker in het ziekenhuis.
Blijkbaar bloedde ik overal waar het maar uit kon stromen... Bloedtransfusie gehad enzo
|
|
1,661
1,495
United in diversity XD
|
Post by LittleDemon on Sept 5, 2013 11:47:08 GMT 1
Nee, ik kan mezelf niets meer herinneren, behalve intense pijn een schreeuw die ik nog gaf, toen alles zwart, werd pas weer wakker in het ziekenhuis. Blijkbaar bloedde ik overal waar het maar uit kon stromen... Bloedtransfusie gehad enzo En jij zit op internet goeie dag mot je naar zo iets nie in het ziekenhuis blijven voor observatie ik bedoel maar ik had een gebroken arm op 5 plaatsen en ik moest 3 dage blijven
|
|