1,661
1,495
United in diversity XD
|
Post by LittleDemon on Sept 4, 2013 13:10:19 GMT 1
Als het allemaal maar snel beter word, want ik vind het niet bepaald leuk hoe het gaat. Want ik heb geen problemen met iemand. En het is ook niet leuk dat gelijk iedereen tegen iedereen is terwijl de helft er niks mee te maken heeft. Want ik heb niks tegen de grieken hier. Laat staan dat ik weet wat er allemaal gebeurt is. En het is gelijk allemaal tegen de Nederlanders, terwijl de helft van de Nederlanders hier er niks mee te maken heeft. Gewoon boven blijven staan en respect vol blijven dan ken er niks fout gaan
|
|
|
Post by Deleted on Sept 4, 2013 14:16:40 GMT 1
Dat kan ook maar tot een zekere hoogte, en dat kun je inderdaad proberen, maar op een gegeven moment knakt er ook een kabel bij jou, en dan ga je helemaal over de rooie.
|
|
8,926
7,300
♫♫ Busy, busy, busy doing more than Ace Wilder ♫♫
|
Post by ESCIliasMANL (Inactive) on Sept 4, 2013 15:47:48 GMT 1
Als het allemaal maar snel beter word, want ik vind het niet bepaald leuk hoe het gaat. Want ik heb geen problemen met iemand. En het is ook niet leuk dat gelijk iedereen tegen iedereen is terwijl de helft er niks mee te maken heeft. Want ik heb niks tegen de grieken hier. Laat staan dat ik weet wat er allemaal gebeurt is. En het is gelijk allemaal tegen de Nederlanders, terwijl de helft van de Nederlanders hier er niks mee te maken heeft. Gewoon boven blijven staan en respect vol blijven dan ken er niks fout gaan Hoe is het trouwens in Noorwegen?
|
|
|
Post by Deleted on Sept 4, 2013 15:49:30 GMT 1
Oh goede vraag Ilias. Hoe is het in Noorwegen? (Totally forgot it. )
|
|
Daniel
Retired Administrator
He/any
18,846
55,119
Dell powers
|
Post by Daniel on Sept 4, 2013 16:41:36 GMT 1
Ik ben in het cursus Nederlands. - freshly learned today in my first lesson of Dutch
|
|
|
Post by Deleted on Sept 4, 2013 16:56:17 GMT 1
Ik doe de cursus Nederlands. You say: I am in the study Dutch. (Sounds weird, well so does it sound in Dutch). Es war doch dein erster Mahl, und das wird schon immer besser.
|
|
|
Post by Deleted on Sept 4, 2013 16:57:13 GMT 1
website kuunen plaatsen!
|
|
Daniel
Retired Administrator
He/any
18,846
55,119
Dell powers
|
Post by Daniel on Sept 4, 2013 16:57:36 GMT 1
Ik doe de cursus Nederlands. You say: I am in the study Dutch. (Sounds weird, well so does it sound in Dutch). Es war doch dein erster Mahl, und das wird schon immer besser. Shit I should learn more __________ DAT KLOPT!
|
|
|
Post by Deleted on Sept 4, 2013 17:43:41 GMT 1
ik houd van het ^-^
(from :54) ^-^
|
|
1,661
1,495
United in diversity XD
|
Post by LittleDemon on Sept 4, 2013 18:24:07 GMT 1
Oh goede vraag Ilias. Hoe is het in Noorwegen? (Totally forgot it. ) Noorwegen is hartstikke leuk ik heb het echt naar men zin de mensen zijn heel vriendelijk en willen altijd helpen alleen de Taal is een hele andere koek wat een ellende ik verwar het steeds met Deens wat ik eerder al geleerd heb maar voorlopig spreek ik er Engels of op men werk Frans maar ben er gelukkig maar soms mis ik die Hollandse Nuchterheid hier zijn ze een beetje als de Belgen op het potje draaien over alles
|
|