Tom
Banned Forever
9,950
8,797
♫ ♥ Tom117323 | < 3 Eurovision Song Contest < 3 Online Song Contests < 3 ♥ ♫
|
Post by Tom on Sept 14, 2013 13:34:48 GMT 1
Jullie hebben geluk. Ik heb nog nooit een vriendin gehad of iets wat er ook maar op lijkt.
|
|
1,661
1,495
United in diversity XD
|
Post by LittleDemon on Sept 14, 2013 13:36:37 GMT 1
Jullie hebben geluk. Ik heb nog nooit een vriendin gehad of iets wat er ook maar op lijkt. Hoezo niet als ik het vragen mag ?
|
|
Tom
Banned Forever
9,950
8,797
|
Post by Tom on Sept 14, 2013 13:40:47 GMT 1
Jullie hebben geluk. Ik heb nog nooit een vriendin gehad of iets wat er ook maar op lijkt. Hoezo niet als ik het vragen mag ? Ik ben er niet zo goed in denk ik. Of andere jongens nemen hun al, of ze vallen zelf op meiden, of ik word te snel op ze verliefd. x D
|
|
1,661
1,495
United in diversity XD
|
Post by LittleDemon on Sept 14, 2013 13:43:49 GMT 1
Hoezo niet als ik het vragen mag ? Ik ben er niet zo goed in denk ik. Of andere jongens nemen hun al, of ze vallen zelf op meiden, of ik word te snel op ze verliefd. x D Ik ken het probleem niet want ze komen op mij af en blijven plakken als kauwgom onder men schoen. Enige wat ik je wel kan zeggen is dat je soms zelf de touwtjes in handen mot nemen om te krijgen wat je wilt
|
|
Tom
Banned Forever
9,950
8,797
|
Post by Tom on Sept 14, 2013 13:55:24 GMT 1
Ik ben er niet zo goed in denk ik. Of andere jongens nemen hun al, of ze vallen zelf op meiden, of ik word te snel op ze verliefd. x D Ik ken het probleem niet want ze komen op mij af en blijven plakken als kauwgom onder men schoen. Enige wat ik je wel kan zeggen is dat je soms zelf de touwtjes in handen mot nemen om te krijgen wat je wilt Als ze op je afkomen is het inderdaad geen probleem. Maar dat heb ik helaas niet... Ja, ik probeer al wel het hef in eigen handen te nemen. Tijdje terug vond ik het heel belangrijk om een vriendin te hebben maar nu boeit het me niet meer zo. x D
|
|
|
Post by Deleted on Sept 14, 2013 13:55:28 GMT 1
Haha okay dan. Het enige verschil tussen ons is het geslacht van de tegenpartij. Ja en ik heb een Handicap want ik spreek nog geen Noors Ach gewoon even in het Engels proberen voor nu.
|
|
1,661
1,495
United in diversity XD
|
Post by LittleDemon on Sept 14, 2013 13:58:21 GMT 1
Ik ken het probleem niet want ze komen op mij af en blijven plakken als kauwgom onder men schoen. Enige wat ik je wel kan zeggen is dat je soms zelf de touwtjes in handen mot nemen om te krijgen wat je wilt Als ze op je afkomen is het inderdaad geen probleem. Maar dat heb ik helaas niet... Ja, ik probeer al wel het hef in eigen handen te nemen. Tijdje terug vond ik het heel belangrijk om een vriendin te hebben maar nu boeit het me niet meer zo. x D Mij ook niet want je komt op een dag toch wel iemand tegen denk ik kom allemaal wel goed
|
|
Tom
Banned Forever
9,950
8,797
|
Post by Tom on Sept 14, 2013 13:59:08 GMT 1
Als ze op je afkomen is het inderdaad geen probleem. Maar dat heb ik helaas niet... Ja, ik probeer al wel het hef in eigen handen te nemen. Tijdje terug vond ik het heel belangrijk om een vriendin te hebben maar nu boeit het me niet meer zo. x D Mij ook niet want je komt op een dag toch wel iemand tegen denk ik kom allemaal wel goed Ja vast wel.
|
|
1,661
1,495
United in diversity XD
|
Post by LittleDemon on Sept 14, 2013 13:59:22 GMT 1
Ja en ik heb een Handicap want ik spreek nog geen Noors Ach gewoon even in het Engels proberen voor nu. FOUT ze spreekt geen Engels of Frans alleen Zweeds en Noors dus ik ben de klos wat ze verstaat me ook nie goed
|
|
|
Post by Deleted on Sept 14, 2013 18:18:13 GMT 1
Ach gewoon even in het Engels proberen voor nu. FOUT ze spreekt geen Engels of Frans alleen Zweeds en Noors dus ik ben de klos wat ze verstaat me ook nie goed ah man, dat is vet kut, sorry dat ik het zo zeg.
|
|