|
Post by Deleted on Sept 15, 2013 0:24:48 GMT 1
Ik heb echt hulp nodig. Ik ben dus al zo lang verliefd op een jongen. Hij is wel hetero, maar we hebben zoiets 2 jaar terug een experimentele relatie gehad, maar hij voelde niets of zo. Ik moet het bij hem kwijt, maar ik zie hem niet zo vaak, dus slik ik het in. Vandaag een feest van mijn ouders hier thuis gehad, en ik had het onder 4 ogen kunnen zeggen, maar ik nam de kans niet, ik was te verlegen.
|
|
Tom
Banned Forever
9,950
8,797
♫ ♥ Tom117323 | < 3 Eurovision Song Contest < 3 Online Song Contests < 3 ♥ ♫
|
Post by Tom on Sept 16, 2013 16:50:03 GMT 1
|
|
|
Post by Deleted on Sept 16, 2013 16:56:04 GMT 1
^ Stuur hem anders een tekstberichtje als je hem via zoiets als Skype hebt of zo... dat kan helpen. Trouwens niet om vervelend te zijn maar ik heb nog steeds je stemmen nodig in de CSC #1, ik hoop dat je ze snel stuurt. Het is iets wat ik persoonlijk wil doen, maar onder vier ogen, maar ik wacht het wel af. Toch bedankt. Ik ga nu kijken en dan stemmen, mijn inzending voor editie 2 komt later.
|
|
Tom
Banned Forever
9,950
8,797
|
Post by Tom on Sept 16, 2013 19:14:18 GMT 1
Oké, veel succes ermee! En is goed, ik zal wachten op je stemmen & deelname voor de volgende editie.
|
|
1,661
1,495
United in diversity XD
|
Post by LittleDemon on Sept 16, 2013 22:45:10 GMT 1
Men Noorse date was echt een ramp zeg hoe mot je zeggen dat je geen intresse hebt en liever vrienden blijft als ze je geen wordt verstaat
|
|
Tom
Banned Forever
9,950
8,797
|
Post by Tom on Sept 19, 2013 19:12:32 GMT 1
Men Noorse date was echt een ramp zeg hoe mot je zeggen dat je geen intresse hebt en liever vrienden blijft als ze je geen wordt verstaat Handgebaren maken? Late reactie trouwens... was het topic even vergeten.
|
|
1,661
1,495
United in diversity XD
|
Post by LittleDemon on Sept 19, 2013 20:31:11 GMT 1
Men Noorse date was echt een ramp zeg hoe mot je zeggen dat je geen intresse hebt en liever vrienden blijft als ze je geen wordt verstaat Handgebaren maken? Late reactie trouwens... was het topic even vergeten. Nou het spelletje hinds kenne ze daar blijkbaar nie want het is nu een paar dage geleden en nog steeds heft ze het niet door en de rest wil het niet vertalen omdat ze het grappig vinde hoe ik loop te klooien
|
|
5,263
4,060
♥ Well, I do! ♥
|
Post by Talitha on Sept 19, 2013 21:34:49 GMT 1
Das ook lekker lullig van de rest zeg! ^ Maar even een Nederlandse update van mij: Vandaag op date geweest! Was echt super gezellig en we vinden elkaar beide leuk, dus helemaal geweldig! Hij is echt ZO lief en op een bepaalde manier ook heel voorzichtig met me. (Lastig uit te leggen) We kunnen het echt super goed met elkaar vinden en 't was eigenlijk zonde dat het alweer zo snel avond werd. Zeker voor herhaling vatbaar!! (Niks officieël tot nu toe, maar kan er wel aankomen zeg maar. )
|
|
|
Post by Deleted on Sept 20, 2013 10:52:29 GMT 1
Das ook lekker lullig van de rest zeg! ^ Maar even een Nederlandse update van mij: Vandaag op date geweest! Was echt super gezellig en we vinden elkaar beide leuk, dus helemaal geweldig! Hij is echt ZO lief en op een bepaalde manier ook heel voorzichtig met me. (Lastig uit te leggen) We kunnen het echt super goed met elkaar vinden en 't was eigenlijk zonde dat het alweer zo snel avond werd. Zeker voor herhaling vatbaar!! (Niks officieël tot nu toe, maar kan er wel aankomen zeg maar. ) Super little sis! Ik zou er morgen een hebben, maar dat heb ik weer: de griep. Ach ja, next time better.
|
|
8,926
7,300
♫♫ Busy, busy, busy doing more than Ace Wilder ♫♫
|
Post by ESCIliasMANL (Inactive) on Sept 20, 2013 17:01:18 GMT 1
Dat is een geweldig gevoel he Talitha
|
|