Tom
Banned Forever
9,950
8,797
♫ ♥ Tom117323 | < 3 Eurovision Song Contest < 3 Online Song Contests < 3 ♥ ♫
|
Post by Tom on Nov 30, 2013 15:01:40 GMT 1
Facebook heb ik niet... zou er ook nooit aan beginnen.
|
|
1,661
1,495
United in diversity XD
|
Post by LittleDemon on Dec 10, 2013 20:43:22 GMT 1
Deze dicussie is een beetje stil gevallen
|
|
8,926
7,300
♫♫ Busy, busy, busy doing more than Ace Wilder ♫♫
|
Post by ESCIliasMANL (Inactive) on Dec 11, 2013 0:55:06 GMT 1
Ben ik helemaal mee eens waar is iedereen?
|
|
Tom
Banned Forever
9,950
8,797
♫ ♥ Tom117323 | < 3 Eurovision Song Contest < 3 Online Song Contests < 3 ♥ ♫
|
Post by Tom on Dec 12, 2013 16:31:23 GMT 1
Hey ja dit was in de zomer nog best wel actief... volgens mij zijn er nog maar weinig Nederlanders over hier. Vooral na dat conflict op het forum...
|
|
|
Post by Aleks Džehverović on Dec 12, 2013 21:45:17 GMT 1
I've actually never seen someone with behaviour like his on the streets here in The Netherlands. On the streets in The Netherlands is just everyone peaceful and respectful - most of the time - to each. Would be nice if that could be here possible as wel... Tom reageer aub niet meer op hem. Die gozer is echt de weg kwijt ben hem echt zo zat wist wel dat ze daar in amerika worden gebrainwashed maar dit gaat echt te ver Ze worden daar inderdaad gebrainwashed... Daarom heb ik zo'n hekel aan amerika.. Niet aan elke persoon die daar woont hoor. Maar gewoon het land zelf
|
|
|
Post by Deleted on Dec 12, 2013 21:55:01 GMT 1
Goede reactie Tom, en goed dat je er iets van zei.
|
|
8,926
7,300
|
Post by ESCIliasMANL (Inactive) on Dec 12, 2013 23:14:44 GMT 1
Tom reageer aub niet meer op hem. Die gozer is echt de weg kwijt ben hem echt zo zat wist wel dat ze daar in amerika worden gebrainwashed maar dit gaat echt te ver Ze worden daar inderdaad gebrainwashed... Daarom heb ik zo'n hekel aan amerika.. Niet aan elke persoon die daar woont hoor. Maar gewoon het land zelf Ik heb precies hetzelfde maar hij is echt irritant omdat hij denkt dat hij gelijk heeft en de waarheid spreekt. Ik heb veel met hem gediscussieerd. Ik zeg ook niet dat ik hem haat maar wordt moe van zijn domme opmerkingen daarom was ik blij dat Tom had gereageerd maar aan de ene kant helpt het niets daarom reageerde ik zo
|
|
|
Post by Aleks Džehverović on Dec 12, 2013 23:31:23 GMT 1
Ik heb precies hetzelfde maar hij is echt irritant omdat hij denkt dat hij gelijk heeft en de waarheid spreekt. Ik heb veel met hem gediscussieerd. Ik zeg ook niet dat ik hem haat maar wordt moe van zijn domme opmerkingen daarom was ik blij dat Tom had gereageerd maar aan de ene kant helpt het niets daarom reageerde ik zo Nu we het hier toch over hebben Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe kijk jij tegenover Israel? Wat is jou mening?
|
|
8,926
7,300
|
Post by ESCIliasMANL (Inactive) on Dec 13, 2013 0:31:55 GMT 1
Ik heb precies hetzelfde maar hij is echt irritant omdat hij denkt dat hij gelijk heeft en de waarheid spreekt. Ik heb veel met hem gediscussieerd. Ik zeg ook niet dat ik hem haat maar wordt moe van zijn domme opmerkingen daarom was ik blij dat Tom had gereageerd maar aan de ene kant helpt het niets daarom reageerde ik zo Nu we het hier toch over hebben Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe kijk jij tegenover Israel? Wat is jou mening? Haha vind het totaal twee andere onderwerpen maar goed. Ik ben tegen Israel omdat zij het land van de Palestijnen gestolen hebben op een oneerlijke wijze. Voordat israel bestond leefde in Palestina joden en moslims gewoon goed met elkaar samen maar sinds de europese joden er zijn vooral uit Polen en Hongarije is het een zooitje daar plus de europese joden hebben oneerlijk de macht gestolen en hebben samen met Amerika en Groot brittanie de staat israel gesticht maar dat pikte de bewoners van Palestina niet en er werd onderhandeld over een eerlijke verdeling maar dat is uiteindelijk een oorlog geworden. Maar er is een groot verschil tussen joden en israeliers. Dat is niet hetzelfde Zionisten worden ze genoemd die israel besturen. Ze heben niets maken met dat gebied wat ze claimen de christenen, joden en moslims hebben er recht op er zijn veel joden overal ter wereld tegen Israel omdat ze vinden dat hen naam zwart wordt gemaakt groot gelijk hebben ze. Het is ook een spelletje wat ze daar spelen ze hebben expres dat stuk land geclaimd zodat er verderf wordt gezaaid in de arabische landen omdat veel landen in het midden oosten een goede economie hebben en dat wil amerika niet.
|
|
|
Post by Deleted on Dec 13, 2013 0:37:20 GMT 1
Ze worden daar inderdaad gebrainwashed... Daarom heb ik zo'n hekel aan amerika.. Niet aan elke persoon die daar woont hoor. Maar gewoon het land zelf Ik heb precies hetzelfde maar hij is echt irritant omdat hij denkt dat hij gelijk heeft en de waarheid spreekt. Ik heb veel met hem gediscussieerd. Ik zeg ook niet dat ik hem haat maar wordt moe van zijn domme opmerkingen daarom was ik blij dat Tom had gereageerd maar aan de ene kant helpt het niets daarom reageerde ik zo wie is gebrainwashed?
|
|