|
Post by Aleks Džehverović on Dec 13, 2013 0:47:14 GMT 1
Nu we het hier toch over hebben Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe kijk jij tegenover Israel? Wat is jou mening? Haha vind het totaal twee andere onderwerpen maar goed. Ik ben tegen Israel omdat zij het land van de Palestijnen gestolen hebben op een oneerlijke wijze. Voordat israel bestond leefde in Palestina joden en moslims gewoon goed met elkaar samen maar sinds de europese joden er zijn vooral uit Polen en Hongarije is het een zooitje daar plus de europese joden hebben oneerlijk de macht gestolen en hebben samen met Amerika en Groot brittanie de staat israel gesticht maar dat pikte de bewoners van Palestina niet en er werd onderhandeld over een eerlijke verdeling maar dat is uiteindelijk een oorlog geworden. Maar er is een groot verschil tussen joden en israeliers. Dat is niet hetzelfde Zionisten worden ze genoemd die israel besturen. Ze heben niets maken met dat gebied wat ze claimen de christenen, joden en moslims hebben er recht op er zijn veel joden overal ter wereld tegen Israel omdat ze vinden dat hen naam zwart wordt gemaakt groot gelijk hebben ze. Het is ook een spelletje wat ze daar spelen ze hebben expres dat stuk land geclaimd zodat er verderf wordt gezaaid in de arabische landen omdat veel landen in het midden oosten een goede economie hebben en dat wil amerika niet. Nouja ik bedoel Amerika komt in beide voor ^^. Maar goed, Ik had er toen ook met iemand uit Algarije over. En die zei ook al, dat het een religeuze kwestie is en economies ook wel. Maar ik had ook al dat verhaal bij geschiedenis. Want vroeger ging het goed. Voor de Europese Joden kwamen. Ik vind persoonlijk ook dat het Land niet deugt. En land claimt wat hun niet toe behoort. Heb overgens niet tegen elke persoon in Israel iets. Beetje het zelfde als met Amerika. Vind het op zich wel een moeilijke kwestie. Maar ik ben zelf wel Pro-Palestina. Aangezien het gebied niet aan Israel toe behoort. En het de hele regio verstoort. Niet dat het alleen Israel is hoor, maar ook Amerika. Vind het ook raar. Want Amerika heeft zelf leiders toegewezen aan de landen en probeert ze nu ook weer neertehalen zo houd het toch nooit op. Ik denk dan echt van waar bemoeien ze zich mee.. Helpen oké maar doe het dan goed
|
|
8,926
7,300
♫♫ Busy, busy, busy doing more than Ace Wilder ♫♫
|
Post by ESCIliasMANL (Inactive) on Dec 13, 2013 0:52:51 GMT 1
Ik heb precies hetzelfde maar hij is echt irritant omdat hij denkt dat hij gelijk heeft en de waarheid spreekt. Ik heb veel met hem gediscussieerd. Ik zeg ook niet dat ik hem haat maar wordt moe van zijn domme opmerkingen daarom was ik blij dat Tom had gereageerd maar aan de ene kant helpt het niets daarom reageerde ik zo wie is gebrainwashed? Kijk maar naar de random discussion
|
|
|
Post by Deleted on Dec 13, 2013 0:59:13 GMT 1
Kijk maar naar de random discussion ik zie ... ik zal niet meer zeggen
|
|
|
Post by Deleted on Dec 13, 2013 1:04:34 GMT 1
Oh boy, dit gaat nog slecht uitpakken, ben ik bang.
|
|
8,926
7,300
|
Post by ESCIliasMANL (Inactive) on Dec 13, 2013 1:07:19 GMT 1
Haha vind het totaal twee andere onderwerpen maar goed. Ik ben tegen Israel omdat zij het land van de Palestijnen gestolen hebben op een oneerlijke wijze. Voordat israel bestond leefde in Palestina joden en moslims gewoon goed met elkaar samen maar sinds de europese joden er zijn vooral uit Polen en Hongarije is het een zooitje daar plus de europese joden hebben oneerlijk de macht gestolen en hebben samen met Amerika en Groot brittanie de staat israel gesticht maar dat pikte de bewoners van Palestina niet en er werd onderhandeld over een eerlijke verdeling maar dat is uiteindelijk een oorlog geworden. Maar er is een groot verschil tussen joden en israeliers. Dat is niet hetzelfde Zionisten worden ze genoemd die israel besturen. Ze heben niets maken met dat gebied wat ze claimen de christenen, joden en moslims hebben er recht op er zijn veel joden overal ter wereld tegen Israel omdat ze vinden dat hen naam zwart wordt gemaakt groot gelijk hebben ze. Het is ook een spelletje wat ze daar spelen ze hebben expres dat stuk land geclaimd zodat er verderf wordt gezaaid in de arabische landen omdat veel landen in het midden oosten een goede economie hebben en dat wil amerika niet. Nouja ik bedoel Amerika komt in beide voor ^^. Maar goed, Ik had er toen ook met iemand uit Algarije over. En die zei ook al, dat het een religeuze kwestie is en economies ook wel. Maar ik had ook al dat verhaal bij geschiedenis. Want vroeger ging het goed. Voor de Europese Joden kwamen. Ik vind persoonlijk ook dat het Land niet deugt. En land claimt wat hun niet toe behoort. Heb overgens niet tegen elke persoon in Israel iets. Beetje het zelfde als met Amerika. Vind het op zich wel een moeilijke kwestie. Maar ik ben zelf wel Pro-Palestina. Aangezien het gebied niet aan Israel toe behoort. En het de hele regio verstoort. Niet dat het alleen Israel is hoor, maar ook Amerika. Vind het ook raar. Want Amerika heeft zelf leiders toegewezen aan de landen en probeert ze nu ook weer neertehalen zo houd het toch nooit op. Ik denk dan echt van waar bemoeien ze zich mee.. Helpen oké maar doe het dan goed Dat is ook het hele probleem amerika helpt het de afgrond in ze moeten zich niet mee bemoeien maar ze zien europa als hulpje in dit probleem en schuiven alles op ons af. Maar ze zijn egoistisch want de leiders van toen zeggen nog steeds to de dag van vandaag dat ze goed hebben gehandeld -.- Dat van het neerhalen zeggen ze alleen maar om de wereld rustig te krijgen want amerika en VK willen het niet toegeven. De vrenigde naties heeft zelf gezegd dat israel het land is dat het meeste van alle landen in de wereld de verdragen aan de laars lappen als het een ander land was was het allang plat gebombardeerd. Maar israel is bondgenoot van amerika dus amerika zal dan niets doen en ben blij dat nederland niet meer zo pro israel zijn als vroeger want dat laat al zien wat er echt aan de hand is. Veel europese landen wordt niet het hele verhaal verteld en dan kiezen ze snel israels kant omdat ze het zielig vinden terwijl israel veel bommen richting gaza stuurt en de economies van buurlanden proberen kapot te maken Plus palestina is nu ook een staat dus nu kunnen er sancties worden opgelegd aan israel! We praten morgen verder ik ga nu slapen
|
|
8,926
7,300
|
Post by ESCIliasMANL (Inactive) on Dec 13, 2013 1:08:34 GMT 1
Oh boy, dit gaat nog slecht uitpakken, ben ik bang. Wees niet bang ze krijgen wat ze verdienen
|
|
8,926
7,300
|
Post by ESCIliasMANL (Inactive) on Dec 13, 2013 1:09:03 GMT 1
Kijk maar naar de random discussion ik zie ... ik zal niet meer zeggen Haha is goed Robbie!
|
|
|
Post by Deleted on Dec 17, 2013 19:37:04 GMT 1
Toen was het weer stil Iemand die nog een goed onderwerp heeft om over te praten?
|
|
Daniel
Retired Administrator
He/any
18,846
55,119
Dell powers
|
Post by Daniel on Dec 17, 2013 19:52:36 GMT 1
Op maandag heb ik mijn Nederlands examen geschreven. Dat is eigenlijk heel goed uit gegaan! (is that right? Without google )
|
|
|
Post by Deleted on Dec 17, 2013 19:53:12 GMT 1
Ik ga leven
|
|