8,926
7,300
♫♫ Busy, busy, busy doing more than Ace Wilder ♫♫
|
Post by ESCIliasMANL (Inactive) on Dec 19, 2013 1:01:37 GMT 1
Op maandag heb ik mijn Nederlands examen geschreven. Dat is eigenlijk heel goed uit gegaan! (is that right? Without google ) Its almost good i will make it better Op maandag heb ik mijn Nederlands examen gemaakt. Dat is eigenlijk heel goed gegaan.
|
|
Tom
Banned Forever
9,950
8,797
♫ ♥ Tom117323 | < 3 Eurovision Song Contest < 3 Online Song Contests < 3 ♥ ♫
|
Post by Tom on Dec 19, 2013 18:46:03 GMT 1
Veel plezier lol
|
|
5,263
4,060
♥ Well, I do! ♥
|
Post by Talitha on Dec 19, 2013 22:33:44 GMT 1
Heey mensen, kom ook hier weer even laten weten dat ik nog leef. Heb nu gelukkig vakantie, schoolweken zijn echt heel druk. Voor degenen die mij op facebook hebben, die foto die ik vandaag plaatste is mijn huidige klas. (van dit moduul dus) Zijn echt geweldige mensen! Was ik even niet in staat om een paar dagen actief te zijn, stond het hele forum ineens weer op zijn kop... "Welkom terug"? Hoe gaat het nu met jullie? School bij jullie net zo vermoeiend?
|
|
1,661
1,495
United in diversity XD
|
Post by LittleDemon on Dec 19, 2013 22:52:31 GMT 1
Heey mensen, kom ook hier weer even laten weten dat ik nog leef. Heb nu gelukkig vakantie, schoolweken zijn echt heel druk. Voor degenen die mij op facebook hebben, die foto die ik vandaag plaatste is mijn huidige klas. (van dit moduul dus) Zijn echt geweldige mensen! Was ik even niet in staat om een paar dagen actief te zijn, stond het hele forum ineens weer op zijn kop... "Welkom terug"? Hoe gaat het nu met jullie? School bij jullie net zo vermoeiend? Met mij gaat alles goed. Ik krijg alleen dat Noors maar niet onder de knie . En wat is hier gebeurt joh allemaal over Amerikanen enzo Maar verder wel oke men baan bij NRK loopt goed en men half broertjes zijn al aan hun leven hier bij mij in Oslo Al gewent dus alles zen gangetje en bij jou.
|
|
5,263
4,060
♥ Well, I do! ♥
|
Post by Talitha on Dec 19, 2013 22:57:53 GMT 1
Heey mensen, kom ook hier weer even laten weten dat ik nog leef. Heb nu gelukkig vakantie, schoolweken zijn echt heel druk. Voor degenen die mij op facebook hebben, die foto die ik vandaag plaatste is mijn huidige klas. (van dit moduul dus) Zijn echt geweldige mensen! Was ik even niet in staat om een paar dagen actief te zijn, stond het hele forum ineens weer op zijn kop... "Welkom terug"? Hoe gaat het nu met jullie? School bij jullie net zo vermoeiend? Met mij gaat alles goed. Ik krijg alleen dat Noors maar niet onder de knie . En wat is hier gebeurt joh allemaal over Amerikanen enzo Maar verder wel oke men baan bij NRK loopt goed en men half broertjes zijn al aan hun leven hier bij mij in Oslo Al gewent dus alles zen gangetje en bij jou. Met mij gaat het ook wel goed, wel heel moe, maar even een paar ochtenden flink uitslapen en dan zit dat ook wel weer goed. De komende weken al veel leuke dingen geplant, meidenavond houden, naar mijn vriend toe, kerstinkopen doen met een vriendin, etc. (En dan ook nog schoolwerk maken waar ik nog niet aan toe gekomen was.) Noors lijkt mij ook zeer lastig. Zou zelf meer naar Zweeds neigen, maar dat is alsnog lastig denk ik. Heel veel succes verder in Noorwegen!
|
|
8,926
7,300
|
Post by ESCIliasMANL (Inactive) on Dec 20, 2013 0:26:51 GMT 1
Heey mensen, kom ook hier weer even laten weten dat ik nog leef. Heb nu gelukkig vakantie, schoolweken zijn echt heel druk. Voor degenen die mij op facebook hebben, die foto die ik vandaag plaatste is mijn huidige klas. (van dit moduul dus) Zijn echt geweldige mensen! Was ik even niet in staat om een paar dagen actief te zijn, stond het hele forum ineens weer op zijn kop... "Welkom terug"? Hoe gaat het nu met jullie? School bij jullie net zo vermoeiend? Heeey Talitha Ik ben ook superblij dat we vakantie hebben even uitrusten en school vergeten als het kan Ik probeer hier wel ff online te komen iedere dag maar lukt niet altijd Leuke foto hoor Altijd staat dat forum op z'n kop Met mij gaat het goed hoor Ja school is bij mij net zo vermoeiend dus je bent niet de enige
|
|
Tom
Banned Forever
9,950
8,797
♫ ♥ Tom117323 | < 3 Eurovision Song Contest < 3 Online Song Contests < 3 ♥ ♫
|
Post by Tom on Dec 21, 2013 23:13:49 GMT 1
Heey mensen, kom ook hier weer even laten weten dat ik nog leef. Heb nu gelukkig vakantie, schoolweken zijn echt heel druk. Voor degenen die mij op facebook hebben, die foto die ik vandaag plaatste is mijn huidige klas. (van dit moduul dus) Zijn echt geweldige mensen! Was ik even niet in staat om een paar dagen actief te zijn, stond het hele forum ineens weer op zijn kop... "Welkom terug"? Hoe gaat het nu met jullie? School bij jullie net zo vermoeiend? Heeey Talitha Ik ben ook superblij dat we vakantie hebben even uitrusten en school vergeten als het kan Ik probeer hier wel ff online te komen iedere dag maar lukt niet altijd Leuke foto hoor Altijd staat dat forum op z'n kop Met mij gaat het goed hoor Ja school is bij mij net zo vermoeiend dus je bent niet de enige Ja klopt dit forum heeft meestal wel gedoe, maar Nederlanders voegen zich daar niet zo aan toe... gelukkig.
|
|
8,926
7,300
|
Post by ESCIliasMANL (Inactive) on Dec 24, 2013 4:18:07 GMT 1
Jammer genoeg is het weer erger geworden maarja wat kan je er aandoen
|
|
|
Post by Deleted on Dec 24, 2013 21:43:34 GMT 1