5,263
4,060
♥ Well, I do! ♥
|
Post by Talitha on Mar 2, 2014 19:19:10 GMT 1
Heey Ili, vakantie hier. Heb als vervroegt verjaardagscadeau een nieuwe laptop gekregen, dus ik vermaak me op het moment prima. Morgen nog een ingeroosterde vrije dag en dan dinsdag weer het harde leven in. Verder wel alles goed met mij, vorige moduul afgesloten met 2x een 7,5 en verder alleen maar hogere cijfers. Dus op school gaat het ook niet slecht. En hoe gaat het met jou dan? ------- En welkom op het forum voskesc!
|
|
|
Post by Aleks Džehverović on Mar 2, 2014 19:52:24 GMT 1
|
|
8,926
7,300
♫♫ Busy, busy, busy doing more than Ace Wilder ♫♫
|
Post by ESCIliasMANL (Inactive) on Mar 3, 2014 2:50:43 GMT 1
Heey Ili, vakantie hier. Heb als vervroegt verjaardagscadeau een nieuwe laptop gekregen, dus ik vermaak me op het moment prima. Morgen nog een ingeroosterde vrije dag en dan dinsdag weer het harde leven in. Verder wel alles goed met mij, vorige moduul afgesloten met 2x een 7,5 en verder alleen maar hogere cijfers. Dus op school gaat het ook niet slecht. En hoe gaat het met jou dan? ------- En welkom op het forum voskesc! Alvast gefeliciteerd voor ik het vergeet Zo goed gedaan Tal bij mij zit de vakantie erop jammer genoeg maar heb genoten. Ik heb nog geen cijfers binnen morgen is de eerste aan de beurt #spannend
|
|
Tom
Banned Forever
9,950
8,797
♫ ♥ Tom117323 | < 3 Eurovision Song Contest < 3 Online Song Contests < 3 ♥ ♫
|
Post by Tom on Mar 22, 2014 12:27:49 GMT 1
Haaaaa ik zie het Nederlands weer opbloeien op het forum de laatste tijd.
|
|
8,926
7,300
|
Post by ESCIliasMANL (Inactive) on Apr 2, 2014 0:00:22 GMT 1
Ben de docenten op mijn studie spuugzat wat een losers
|
|
5,263
4,060
♥ Well, I do! ♥
|
Post by Talitha on Apr 2, 2014 12:22:20 GMT 1
Wat is er gebeurd ESCIliasMANL (Inactive)? Zijn ze echt zo erg dan? Mijn docenten blijken juist nog wel mee te vallen. Helaas moest ik eerst in het ziekenhuis belanden voor men die kant liet zien, maar ben al lang blij met hoe alles nu gaat.
|
|
8,926
7,300
|
Post by ESCIliasMANL (Inactive) on Apr 2, 2014 15:52:32 GMT 1
Wat is er gebeurd ESCIliasMANL (Inactive)? Zijn ze echt zo erg dan? Mijn docenten blijken juist nog wel mee te vallen. Helaas moest ik eerst in het ziekenhuis belanden voor men die kant liet zien, maar ben al lang blij met hoe alles nu gaat. Het is een lang en ingewikkeld verhaal maar het komt er op neer dat ze mij als student niet serieus nemen en het is niet prettig om zo met mensen om te gaan ook is er van alles vanuit de opleiding mis en daar door lijden we als studenten er onder. Woow wat is er gebeurd ? Ik hoop dat het goed gaat nu
|
|
Daniel
Retired Administrator
He/any
18,846
55,119
Dell powers
|
Post by Daniel on Apr 2, 2014 16:10:13 GMT 1
Ik heb nu nog meer Nederlands geleerd en kan nu ook langere zinnen schrijven. Ik doe nog enkele fouten maar deze fouten zijn niet zo erg als in de het begin. (?) Wij hebben de het perfectum (ik ben gegaan), de het imperfectum (ik ging), de " 't kofschip" regel (kent jullie dat? ), de vergelijken en veel meer! Mijn clijfers zijn heel goed Ik hoop dat jullie me begrijpen kunt (Please correct my fails so I can learn )
|
|
Tom
Banned Forever
9,950
8,797
♫ ♥ Tom117323 | < 3 Eurovision Song Contest < 3 Online Song Contests < 3 ♥ ♫
|
Post by Tom on Apr 2, 2014 16:30:20 GMT 1
Ik heb nu nog meer Nederlands geleerd en kan nu ook langere zinnen schrijven. Ik doe nog enkele fouten maar deze fouten zijn niet zo erg als in de het begin. (?) Wij hebben de het perfectum (ik ben gegaan), de het imperfectum (ik ging), de " 't kofschip" regel (kent jullie dat? ), de vergelijken en veel meer! Mijn clijfers zijn heel goed Ik hoop dat jullie me begrijpen kunt (Please correct my fails so I can learn ) I've seen a few little mistakes so I'll correct them. "Ik heb nu nog meer -> (it would be better to write something like "vaker" or "meerdere malen" ) Nederlands geleerd -> (mostly we would say "gehad" instead of "geleerd". That's a weird explanation.) en ik kan nu ook langere zinnen schrijven. Ik doe maak nog enkele fouten maar deze fouten zijn niet zo erg als in de het begin (<- right correction! ). Wij hebben de het perfectum* (ik ben gegaan), de het imperfectum* (ik ging), de " 't kofschip" regel ( kent kennen jullie dat? ), de ("het" would be right with "vergelijken", "de" would be right with "vergelijkingen" (more used in this way )) vergelijken vergelijkingen en nog veel meer geleerd! Mijn clijfers cijfers zijn heel goed Ik hoop dat jullie me begrijpen kunt kunnen (Please correct my fails so I can learn )" * I'm really impressed that you've to call this "perfectum" and "imperfectum". I'm learning a very high level of Dutch in school and probably some of my classmates don't know the meaning of this words and I'm even doubt it if it's used in the right way. You've progressed in Dutch, that's really great. I think about some years you could speak an average level of Dutch if you stay trying as well as you're doing now. Most of the Dutch people really like it if someone who doesn't come from Belgium or The Netherlands could speak understandable Dutch.
|
|
Daniel
Retired Administrator
He/any
18,846
55,119
Dell powers
|
Post by Daniel on Apr 2, 2014 19:07:44 GMT 1
Dank je wel Tom
|