5,263
4,060
♥ Well, I do! ♥
|
Post by Talitha on Apr 2, 2014 19:20:50 GMT 1
Wat is er gebeurd ESCIliasMANL (Inactive)? Zijn ze echt zo erg dan? Mijn docenten blijken juist nog wel mee te vallen. Helaas moest ik eerst in het ziekenhuis belanden voor men die kant liet zien, maar ben al lang blij met hoe alles nu gaat. Het is een lang en ingewikkeld verhaal maar het komt er op neer dat ze mij als student niet serieus nemen en het is niet prettig om zo met mensen om te gaan ook is er van alles vanuit de opleiding mis en daar door lijden we als studenten er onder. Woow wat is er gebeurd ? Ik hoop dat het goed gaat nu Hè bah, dat klinkt echt als docenten die de boom in kunnen. (Roepen we op onze opleiding wel eens tegen elkaar als we de docent niet uit kunnen staan.) Hopelijk komen ze snel tot zichzelf en verbeterd jullie situatie. Ik had een nierbekkenontsteking en hoge koorts. (voor mijn opname zat ik op 40,5C) Nu vooral nog heel moe en herstellende.
|
|
8,926
7,300
♫♫ Busy, busy, busy doing more than Ace Wilder ♫♫
|
Post by ESCIliasMANL (Inactive) on Apr 2, 2014 19:56:46 GMT 1
Het is een lang en ingewikkeld verhaal maar het komt er op neer dat ze mij als student niet serieus nemen en het is niet prettig om zo met mensen om te gaan ook is er van alles vanuit de opleiding mis en daar door lijden we als studenten er onder. Woow wat is er gebeurd ? Ik hoop dat het goed gaat nu Hè bah, dat klinkt echt als docenten die de boom in kunnen. (Roepen we op onze opleiding wel eens tegen elkaar als we de docent niet uit kunnen staan.) Hopelijk komen ze snel tot zichzelf en verbeterd jullie situatie. Ik had een nierbekkenontsteking en hoge koorts. (voor mijn opname zat ik op 40,5C) Nu vooral nog heel moe en herstellende. Ik hoop het ook maar heb begrepen dat dit al jaren zo is. Ahww dat klinkt niet best, Beterschap
|
|
5,263
4,060
♥ Well, I do! ♥
|
Post by Talitha on Apr 2, 2014 20:20:39 GMT 1
Hè bah, dat klinkt echt als docenten die de boom in kunnen. (Roepen we op onze opleiding wel eens tegen elkaar als we de docent niet uit kunnen staan.) Hopelijk komen ze snel tot zichzelf en verbeterd jullie situatie. Ik had een nierbekkenontsteking en hoge koorts. (voor mijn opname zat ik op 40,5C) Nu vooral nog heel moe en herstellende. Ik hoop het ook maar heb begrepen dat dit al jaren zo is. Ahww dat klinkt niet best, Beterschap Ah, dat is wel balen, maar het studeren zelf is nog wel te doen nu? Ben er ook best wel ziek van geweest, maar het gaat nu gelukkig al een stuk beter. Dankjewel voor de beterschap wensen.
|
|
8,926
7,300
|
Post by ESCIliasMANL (Inactive) on Apr 2, 2014 20:51:07 GMT 1
Ik hoop het ook maar heb begrepen dat dit al jaren zo is. Ahww dat klinkt niet best, Beterschap Ah, dat is wel balen, maar het studeren zelf is nog wel te doen nu? Ben er ook best wel ziek van geweest, maar het gaat nu gelukkig al een stuk beter. Dankjewel voor de beterschap wensen. Het is wel te doen tijdens de praktijk lessen maar tijdens de praktijk tentamens zijn ze opeens overdreven streng. De Theorie tentamens zijn wel te doen gelukkig Goed om te horen dat het nu beter gaat
|
|
Tom
Banned Forever
9,950
8,797
♫ ♥ Tom117323 | < 3 Eurovision Song Contest < 3 Online Song Contests < 3 ♥ ♫
|
Post by Tom on Apr 10, 2014 23:26:03 GMT 1
Morgenochtend spreekbeurt... echt geen zin in. Hoop er maar een goed cijfer voor te krijgen. Heb er in ieder geval veel voor geleerd.
|
|
8,926
7,300
|
Post by ESCIliasMANL (Inactive) on Apr 11, 2014 1:29:31 GMT 1
Morgenochtend spreekbeurt... echt geen zin in. Hoop er maar een goed cijfer voor te krijgen. Heb er in ieder geval veel voor geleerd. Komt goed
|
|
8,926
7,300
|
Post by ESCIliasMANL (Inactive) on May 4, 2014 18:55:48 GMT 1
Hoe is het afgelopen met je spreekbeurt? Het is al weer een tijdje geleden Hoe gaat het met de Nederlanders?
|
|
Tom
Banned Forever
9,950
8,797
|
Post by Tom on May 4, 2014 22:01:52 GMT 1
Had er een 6 voor gehaald (oh oh, helemaal vergeten hier nog verder te reageren ) Ja, was nog van plan om te informeren of jullie een fijne Koningsdag hebben gehad maar compleet vergeten... ach ja, kan gebeuren.
|
|
8,926
7,300
|
Post by ESCIliasMANL (Inactive) on May 5, 2014 0:25:39 GMT 1
Beter laat dan nooit Dat is toch een voldoende, Wat doe je voor school precies? Bij mij was het een lekker chil dagje dus niets bijzonders En bij jullie?
|
|
Tom
Banned Forever
9,950
8,797
|
Post by Tom on May 7, 2014 21:26:39 GMT 1
Beter laat dan nooit Dat is toch een voldoende, Wat doe je voor school precies? Bij mij was het een lekker chil dagje dus niets bijzonders En bij jullie? Ja, wel een voldoende. 14 april (paar dagen later) haalde ik een 8 voor een maatschappijleerspreekbeurt, haha. Nou, ik zit op VMBO-T maar dat komt doordat ik een vrij verschillend niveau van verschillende vakken heb. Ik ben bijvoorbeeld erg goed in Nederlands en Engels (dat is waarom je mij hier vaak in "lastige" woorden ziet typen) maar qua rekenvaardigheden is een som als 14 x 4 al een hele uitdaging voor me. Hoe dan ook, ik probeer wel hogerop te komen. Het gaat langzamerhand beter. In de eerste klas zat ik in VMBO-BK (basis-kader), 2de klas VMBO-KGT (kader-gemiddeld-theoretisch) en nu dus op VMBO-T. En ja, heb een leuke Koningsdag gehad! Was naar de markt hier in het dorp gegaan en heb nog wat leuke spullen op de kop weten te tikken haha.
|
|