|
Post by Jan on May 26, 2014 0:11:40 GMT 1
|
|
|
Post by Deleted on May 26, 2014 0:15:38 GMT 1
Hoezo autoritair? Die regels zijn toen gemaakt door de meerderheid van de forumgebruikers..... Dat klopt, en daar wordt hetzelfde op gereageerd, ga terug naar de Griekse discussie, of Duitse discussie. Precies wat je zegt van toen die mensen zijn er niet meer dus wel up to date houden Maar alsnog gaat het verder ! Die mensen zij er niet meer? Errr, we zijn juist groter geworden, dus niet helemaal correct.
|
|
8,926
7,300
♫♫ Busy, busy, busy doing more than Ace Wilder ♫♫
|
Post by ESCIliasMANL (Inactive) on May 26, 2014 0:17:36 GMT 1
Precies wat je zegt van toen die mensen zijn er niet meer dus wel up to date houden Maar alsnog gaat het verder ! Die mensen zij er niet meer? Errr, we zijn juist groter geworden, dus niet helemaal correct. Daarmee bedoel ik dat niet iedereen uit die periode meer zo actief is Plus kom ook naar de TT room is veel gezelliger
|
|
Tom
Banned Forever
9,950
8,797
♫ ♥ Tom117323 | < 3 Eurovision Song Contest < 3 Online Song Contests < 3 ♥ ♫
|
Post by Tom on May 26, 2014 14:51:25 GMT 1
Ik heb echt nergens ook maar wat gehoord over die verandering in de regels wat betreft enkel het gebruiken van Engels. Als dit daadwerkelijk het geval is geweest hadden ze het toch echt wel wat duidelijker mogen aangeven. En ik sluit me voor de rest aan bij Ilias, het is namelijk best vervelend dat een groep van zoveel mensen tegen ons twee uitvalt puur omdat wij zo karakteristiek zijn om met elkaar te communiceren in onze moedertaal. Je praat toch ook niet Engels tegen je Nederlandse buurman als zijn Engelse neef op visite is..? Ik zal voortaan wel gewoon in het klein eronder een Engelse vertaling plaatsen wanneer ik iets post in het Nederlands. Dan zien ze gelijk hoe belachelijk dat niet wel staat.
|
|
1,661
1,495
United in diversity XD
|
Post by LittleDemon on May 26, 2014 15:08:30 GMT 1
Wil ik het wete waar dit over gaat ?
Jij zijn een beetje boos denk ik wat heb ik gemist
|
|
8,926
7,300
|
Post by ESCIliasMANL (Inactive) on May 26, 2014 18:38:39 GMT 1
Goed gezegd Tom de oplossing vind ik heel goed bedacht van je Ik denk niet LittleDemon het is gewoon weer ons in een hoekje duwen !
|
|
Tom
Banned Forever
9,950
8,797
|
Post by Tom on May 26, 2014 19:05:55 GMT 1
Goed gezegd Tom de oplossing vind ik heel goed bedacht van je Ik denk niet LittleDemon het is gewoon weer ons in een hoekje duwen ! Haha, ik heb nog teruggeslagen vanmiddag. Ging helemaal los maar de zaak evacueerde al snel in iets gevaarlijkers en toen deed ik toch maar afstand. Man, ik heb me echt vergist in een aantal mensen hier. Balen!
|
|
8,926
7,300
|
Post by ESCIliasMANL (Inactive) on May 26, 2014 19:17:15 GMT 1
Goed gezegd Tom de oplossing vind ik heel goed bedacht van je Ik denk niet LittleDemon het is gewoon weer ons in een hoekje duwen ! Haha, ik heb nog teruggeslagen vanmiddag. Ging helemaal los maar de zaak evacueerde al snel in iets gevaarlijkers en toen deed ik toch maar afstand. Man, ik heb me echt vergist in een aantal mensen hier. Balen! Jammer dat ik er niet bij was Ik ook voel me echt geflassht Ik kan hier zo niet tegen! volg de thread waar ik je net tagged en kijk wat ze zeggen
|
|
Tom
Banned Forever
9,950
8,797
|
Post by Tom on May 26, 2014 19:29:10 GMT 1
Haha, ik heb nog teruggeslagen vanmiddag. Ging helemaal los maar de zaak evacueerde al snel in iets gevaarlijkers en toen deed ik toch maar afstand. Man, ik heb me echt vergist in een aantal mensen hier. Balen! Jammer dat ik er niet bij was Ik ook voel me echt geflassht Ik kan hier zo niet tegen! volg de thread waar ik je net tagged en kijk wat ze zeggen Ik haat dit ook. Ze zijn allemaal gemanipuleerd met hun eigen ideeën en als je hier ook maar wat van zegt zijn ze gelijk helemaal van hun stuk. Walgelijk gewoon!
|
|
8,926
7,300
|
Post by ESCIliasMANL (Inactive) on May 26, 2014 19:44:13 GMT 1
Jammer dat ik er niet bij was Ik ook voel me echt geflassht Ik kan hier zo niet tegen! volg de thread waar ik je net tagged en kijk wat ze zeggen Ik haat dit ook. Ze zijn allemaal gemanipuleerd met hun eigen ideeën en als je hier ook maar wat van zegt zijn ze gelijk helemaal van hun stuk. Walgelijk gewoon! Dat is wat ik probeer te zeggen maar dan beginnen ze allemaal weer te haten!
|
|