|
Post by Jan on May 25, 2014 16:02:45 GMT 1
Ik ben niet dom
|
|
Tom
Banned Forever
9,950
8,797
♫ ♥ Tom117323 | < 3 Eurovision Song Contest < 3 Online Song Contests < 3 ♥ ♫
|
Post by Tom on May 25, 2014 18:52:29 GMT 1
Wat een zeikwijfen zijn het toch TomZij weten best dat wij gelijk hebben, maar puur omdat wij in de minderheid zijn kunnen wij ons gelijk simpelweg niet bewijzen. Bah, ik heb daar echt een hekel aan. Wat kun je anders doen tegen ± 20 opgefokte Europeanen die niet kunnen accepteren dat je simpelweg als Nederlander Nederlands praat tegen een andere Nederlander?
|
|
8,926
7,300
♫♫ Busy, busy, busy doing more than Ace Wilder ♫♫
|
Post by ESCIliasMANL (Inactive) on May 25, 2014 23:37:46 GMT 1
Wat een zeikwijfen zijn het toch TomZij weten best dat wij gelijk hebben, maar puur omdat wij in de minderheid zijn kunnen wij ons gelijk simpelweg niet bewijzen. Bah, ik heb daar echt een hekel aan. Wat kun je anders doen tegen ± 20 opgefokte Europeanen die niet kunnen accepteren dat je simpelweg als Nederlander Nederlands praat tegen een andere Nederlander? Hahahah ze denken zoals bij de Europese verkiezingen het is maar Nederland Maar het begint wel heel irritant te worden.
|
|
8,926
7,300
|
Post by ESCIliasMANL (Inactive) on May 25, 2014 23:39:05 GMT 1
Dat is heel leuk voor je Plus nu heb je wel zin om te vertalen
|
|
|
Post by Deleted on May 25, 2014 23:44:14 GMT 1
Heeft hier iemand Filosofie gedaan op de havo? Wat houd het precies in? Ik ga waarschijnlijk weer opnieuw beginnen op de Vavo voor Havo Maar misschien kies ik wel het pretparket Ik kan geen Frans dus Ik wil graag weten wat Filosofie in houdt Filosofie, ligt aan het onderwerp. Ikzelf had het over emoties, met filosofen over verschillende soorten emoties etcetera. Vooral op het eindexamen zijn het filosofen die je moet behandelen, veel termen uitleggen, en verklaringen en verbanden kunnen geven.
|
|
|
Post by Deleted on May 25, 2014 23:44:54 GMT 1
Ik wil niet veel zeggen, maar het was wel afgesproken om alleen in de language threads Nederlands te gebruiken, en op de rest van het forum Engels, om iedereen erbij te betrekken.
|
|
|
Post by Jan on May 25, 2014 23:55:07 GMT 1
Ik wil niet veel zeggen, maar het was wel afgesproken om alleen in de language threads Nederlands te gebruiken, en op de rest van het forum Engels, om iedereen erbij te betrekken. Dank u wel!
|
|
8,926
7,300
|
Post by ESCIliasMANL (Inactive) on May 26, 2014 0:03:39 GMT 1
Ik wil niet veel zeggen, maar het was wel afgesproken om alleen in de language threads Nederlands te gebruiken, en op de rest van het forum Engels, om iedereen erbij te betrekken. Dat klopt maar de manier hoe hier de regels worden gemaakt is een beetje autoritair Plus er is ook gezegd dat niet iedereen zich goed kan verwoorden in het engels en dat wij daar wat moeite mee hadden. Ook deden zij het zelfde daarmee bedoel de Duitsers en Grieken. Dus gewoon hypocriet gedrag
|
|
|
Post by Deleted on May 26, 2014 0:07:53 GMT 1
Ik wil niet veel zeggen, maar het was wel afgesproken om alleen in de language threads Nederlands te gebruiken, en op de rest van het forum Engels, om iedereen erbij te betrekken. Dat klopt maar de manier hoe hier de regels worden gemaakt is een beetje autoritair Plus er is ook gezegd dat niet iedereen zich goed kan verwoorden in het engels en dat wij daar wat moeite mee hadden. Ook deden zij het zelfde daarmee bedoel de Duitsers en Grieken. Dus gewoon hypocriet gedrag Hoezo autoritair? Die regels zijn toen gemaakt door de meerderheid van de forumgebruikers..... Dat klopt, en daar wordt hetzelfde op gereageerd, ga terug naar de Griekse discussie, of Duitse discussie.
|
|
8,926
7,300
|
Post by ESCIliasMANL (Inactive) on May 26, 2014 0:11:22 GMT 1
Dat klopt maar de manier hoe hier de regels worden gemaakt is een beetje autoritair Plus er is ook gezegd dat niet iedereen zich goed kan verwoorden in het engels en dat wij daar wat moeite mee hadden. Ook deden zij het zelfde daarmee bedoel de Duitsers en Grieken. Dus gewoon hypocriet gedrag Hoezo autoritair? Die regels zijn toen gemaakt door de meerderheid van de forumgebruikers..... Dat klopt, en daar wordt hetzelfde op gereageerd, ga terug naar de Griekse discussie, of Duitse discussie. Precies wat je zegt van toen die mensen zijn er niet meer dus wel up to date houden Maar alsnog gaat het verder !
|
|