|
Post by Deleted on May 26, 2014 22:18:59 GMT 1
Maar waarom zijn Tom en Jan dan hele verhalen aan het tegen elkaar aan het Praten zijn die boos op elkaar of zo ? Laatste wat ik vraag I Promise Volgens mij is daar iets tussen voorgevallen zover ik lees in een IMF thread, maar was daar niet bij en heb niets meegekregen. No problems, ask away.
|
|
1,661
1,495
United in diversity XD
|
Post by LittleDemon on May 26, 2014 22:21:55 GMT 1
Dat mot ik dan nog effekens lezen Zoveel Nederlanders zijn hier niet dus voor elkaar opkomen is af en toe gewoon een MUST
|
|
|
Post by Deleted on May 26, 2014 22:22:44 GMT 1
Dat mot ik dan nog effekens lezen Zoveel Nederlanders zijn hier niet dus voor elkaar opkomen is af en toe gewoon een MUST Nou het ligt eraan wat er is gebeurd, zonder kan ik niet oordelen, en dat wil ik niet, moet ook niet. Geen deel ervan uitmaken? Dan ook er niet mee bemoeien in my mindset.
|
|
1,661
1,495
United in diversity XD
|
Post by LittleDemon on May 26, 2014 22:28:01 GMT 1
Nouw als ze gaan lopen etter met ze alle tegen 1 dan wel
( Tenzij het hun Eigen schuld is dan bemoei ik me er ook niet mee )
Kan alleen het nie vinde in IMF dus ik laat het er maar bij weet dat het over het Nederlands gebruik buiten deze Thread
|
|
8,926
7,300
♫♫ Busy, busy, busy doing more than Ace Wilder ♫♫
|
Post by ESCIliasMANL (Inactive) on May 28, 2014 20:41:29 GMT 1
Welkom bij dit forum Bas in dit topic kunnen we Nederlands spreken met de mede Nederlanders
|
|
|
Post by Bas on May 28, 2014 20:44:05 GMT 1
|
|
Tom
Banned Forever
9,950
8,797
♫ ♥ Tom117323 | < 3 Eurovision Song Contest < 3 Online Song Contests < 3 ♥ ♫
|
Post by Tom on May 28, 2014 22:36:33 GMT 1
Hey Bas! Leuk dat je lid bent geworden van dit forum. Ik wil je wel een introductie geven. Dit forum is in 2011 ontworpen door 3 Zweden met de bedoeling om de wereld van het Eurovisiesongfestival en een variant hierop; "online song contests" bij elkaar te brengen. In de zogeheten online song contests is het de bedoeling dat de "participants" (mensen die meedoen aan de competitie) een lied insturen voor een willekeurig land. Er zijn dan meestal een aantal regels verbonden aan deze wedstrijden. Voor ieder "contest" verschillen deze regels maar er zijn bijna in alle contests wel een soort van basisregels. Bijvoorbeeld dat je gebruikelijk gezien niet met 2 verschillende accounts zou meedoen in 1 editie. Ik weet niet of je hier al aan meedoet of dat je er wel of niet aan mee zou willen doen; niets moet, alles mag! Het zou in ieder geval wel heel leuk zijn als je hier ook aan mee zou gaan doen als je ook geïnteresseerd bent in muziek uit andere landen zoals ik. Voor de rest zitten hier (vooral) mensen uit andere delen van Europa/de wereld. We hebben hier bijvoorbeeld veel Duitse en Griekse gebruikers. Mensen komen hier van over de hele wereld; van Letland tot Israël tot de Filipijnen! Het is dus wel gebruikelijk dat we hier met elkaar in het Engels converseren. Kort geleden is er nog een klein conflict geweest aangezien sommige Nederlandse gebruikers (waaronder ikzelf) met elkaar in het Nederlands praatten terwijl we in andere topics dan in dit topic aanwezig waren. Voor de rest hopen wij allen dat je hier nog een lang en leuk verblijf zult hebben! Overigens is het misschien ook handig als je nog wat algemene zaken over dit forum wilt doorlezen, waaronder: ovsc.proboards.com/thread/5993/forum-codesovsc.proboards.com/thread/5992/forumsFijne avond nog, - Tom (ervaren gebruiker)
|
|
|
Post by Deleted on May 30, 2014 19:49:56 GMT 1
Jongens, dit is misschien een stomme vraag, maar hoe zet je afbeeldingen in je signature?
|
|
Tom
Banned Forever
9,950
8,797
♫ ♥ Tom117323 | < 3 Eurovision Song Contest < 3 Online Song Contests < 3 ♥ ♫
|
Post by Tom on May 30, 2014 20:15:31 GMT 1
Jongens, dit is misschien een stomme vraag, maar hoe zet je afbeeldingen in je signature? Hey! Geen probleem, vragen zijn er om te stellen. Ga naar je eigen profielpagina (staat in de taakbalk van het forum aangegeven als "Profile") en klik dan op de button "Edit Profile". Deze button is rechts bovenaan te vinden naast de button "Send Message" en de button met het tandwieltje erop. Als je dan op die button geklikt hebt heb je een aantal keuzemogelijkheden. In jouw geval moet je klikken op het tweede onderdeel van links, genaamd "Personal" (rechts van "Avatar" en links van "Social"). Je kunt dan een beetje naar onder scrollen en eventueel al andere dingen invullen als je daar behoefte aan hebt (bijv. aankruisen of je een man of vrouw bent). Op een gegeven moment kun je dan een breed en lang balkje vinden en daar kun je in principe je tekst in typen als je dat als je signature wilt instellen. Als je een afbeelding wilt plaatsen in je signature kun je de desbetreffende afbeelding (bijvoorbeeld van Google) af halen en tussen de code [i mg] hier de url van de afbeelding[/img] plaatsen. Hierna kun je de button "Save Personal Settings" aanklikken en als het dan goed is, is jouw gewenste afbeelding voortaan te vinden onder jouw desbetreffende posts! Vragen mag gerust als je het nog niet begrijpt. Vriendelijke groet, - Tom
|
|
|
Post by Deleted on May 31, 2014 11:09:17 GMT 1
-voeg Hatsune Miku hier in-
|
|