1,661
1,495
United in diversity XD
|
Post by LittleDemon on May 31, 2014 11:14:22 GMT 1
^ Wablief?
|
|
Tom
Banned Forever
9,950
8,797
♫ ♥ Tom117323 | < 3 Eurovision Song Contest < 3 Online Song Contests < 3 ♥ ♫
|
Post by Tom on May 31, 2014 14:28:18 GMT 1
Ja... wat bedoel je daar steeds mee?
|
|
8,926
7,300
♫♫ Busy, busy, busy doing more than Ace Wilder ♫♫
|
Post by ESCIliasMANL (Inactive) on Jun 1, 2014 2:50:05 GMT 1
Het betekent gewoon wat zeg je? Is een soort dialect van zijn omgeving Correct me if I am wrong
|
|
|
Post by Deleted on Jun 1, 2014 7:29:04 GMT 1
Bas welkom, mijn naam is Robert en ik kom uit engeland, maar ik woon in Taiwan. Ik spreek een beetje nederlands maar het is niet so goed. Ik spreek vloeiend Spaans en Portugees en mij moedertaal is Engels. Ik ben een leraar van Engels als een vreemde taal.
|
|
|
Post by Deleted on Jun 1, 2014 20:37:45 GMT 1
Weet iemand hoe je een thread kan hernoemen?
|
|
8,926
7,300
|
Post by ESCIliasMANL (Inactive) on Jun 1, 2014 20:57:39 GMT 1
Als het goed is moet je gewoon naar edit gaan bij het eerst bericht in de thread en dan kan je het wijzigen
|
|
|
Post by Deleted on Jun 1, 2014 21:07:20 GMT 1
Als het goed is moet je gewoon naar edit gaan bij het eerst bericht in de thread en dan kan je het wijzigen Bedankt! (Ik ben een groentje op dit forum, dus ik moet nog veel dingen leren...)
|
|
8,926
7,300
|
Post by ESCIliasMANL (Inactive) on Jun 1, 2014 21:08:59 GMT 1
Als het goed is moet je gewoon naar edit gaan bij het eerst bericht in de thread en dan kan je het wijzigen Bedankt! (Ik ben een groentje op dit forum, dus ik moet nog veel dingen leren...) Dat waren wij allemaal dus dat is geen probleem
|
|
Tom
Banned Forever
9,950
8,797
|
Post by Tom on Jun 1, 2014 23:40:08 GMT 1
^ Klopt! En overigens, ik kan je aanraden om het sneller aan mensen te vragen die ook je moedertaal spreken dan anderen hier want sommigen zijn niet de besten in het uitleggen van iets in een andere taal (dus het vertalen van woorden uit hun eigen moedertaal naar het Engels )
|
|
Tom
Banned Forever
9,950
8,797
|
Post by Tom on Jun 9, 2014 22:36:58 GMT 1
Het is algemene kennis. Ik ontvang geen Marokkaanse televisie trouwens. Het zal best dat Marokko aan andere talentenjachten meedoet maar hierin is het land geen uitzondering; zowat ieder land heeft zijn eigen varianten op verscheidene talentenjachten. Je begrijpt mij niet ik bedoel daarmee te zeggen dat er ook festivals zijn tussen arabische landen !! Veel nederlandse tv abbonementen kun je 2M TV ontvangen. Plus dan is je algemene kennis over Marokko niet zo best en moet je het nodig update Internetgebruik is wel degelijk te vergelijken met rijkdom. Als er in een land veel gebruik wordt gemaakt van internet zal het land sneller een bloeiende economie hebben dan wanneer het land minder internetgebruikers telt. Als een land veel verschillen kent in rijkdommen wordt het land over het algemeen niet goed bestuurd en zou de regering de mensen die minder rijk zijn en de mensen die rijker zijn meer naar elkaar moeten brengen. En ik wil graag een bron voor de zin die ik heb dik gedrukt in het citaat. Sorry ben ik niet met je eens er zijn andere factoren die een rol spelen bij Rijkdom. Ik zou zeggen google het maar en je vind het antwoord! Ook kun je deze 2 landen niet met elkaar vergelijken. Het komt ook door dat hier in Nederland Marokko in kwaad daglicht wordt gezet waardoor mensen snel zo gaan denken Je zegt ik vind en opeens is het nu algemene kennis Ik ga even verder met de discussie in dit topic sinds ik het wel kan begrijpen dat de andere forumgebruikers niet tegen een discussie in een andere taal kunnen. Ik begreep trouwens best wat je bedoelde wat betreft die talentenjachten, maar in dit opzicht maakt het niet zoveel uit als hoe ik mijn woorden gebruik. Als je goed terugleest zul je zien dat mijn woordkeuzes ook pasten bij een definitie voor talentenjachten tussen verschillende landen. Ik ben van nature gewoon Nederlands en ik spreek geen Arabisch. Dat is waarom ons pakket van draadloze televisie bestaat uit televisiezenders uit Nederland, België, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk. Ja, natuurlijk zijn er ook andere factoren die een rol spelen voor wat betreft rijkdom maar aangezien we het over televisie en internet hadden had ik rijkdom als een vergelijking gebruikt. En ik weet heel goed wat je bedoelt met het kwade daglicht voor Marokko maar daar sluit ik me zeker niet bij aan. Ik zou het niet kunnen veroorloven om mensen allemaal over 1 kam te scheren en als je mij zo vindt overkomen is dat zeker niet mijn bedoeling. Ik steun juist volken in een onderwerp als acceptatie (bij de EBU, waar we het oorspronkelijk over hadden) en niet de politiek(e partijen). Ik ken wel een boel mensen die zo denken echter; zij zitten liever niet tussen de buitenlanders. Een website zoals deze is dan zeker niet geschikt voor hun. Waar heb ik trouwens "ik vind" gezegd? Het kan best dat ik dat gezegd heb hoor, al kan ik het niet meer terugvinden in de quotes. Mijn algemene kennis draagt voor een groot gedeelte bij aan mijn meningen (objectiviteit) maar ik bouw mijn persoonlijke mening ook wel eens verder op mijn algemene kennis (subjectiviteit). Mijn statement is dan afkomstig vanuit mijn persoonlijke mening die is opgebouwd vanuit mijn algemene kennis (objectiviteit + subjectiviteit).
|
|