1,661
1,495
United in diversity XD
|
Post by LittleDemon on Jul 16, 2014 21:45:14 GMT 1
Das gewoon puur toeval ik had al een halfjaar geleden belooft om met Florian the ruilen van land Alleen meneer had net zelf al iets voor Portugal geruild dus moest hij nog e edities wachten
|
|
|
Post by Bas on Jul 18, 2014 9:38:21 GMT 1
|
|
8,926
7,300
♫♫ Busy, busy, busy doing more than Ace Wilder ♫♫
|
Post by ESCIliasMANL (Inactive) on Jul 19, 2014 0:09:03 GMT 1
Al 173 Nederlanders zijn omgekomen bij de vliegtuigramp.. R.I.P. Het zijn er al 193 geworden
|
|
Tom
Banned Forever
9,950
8,797
♫ ♥ Tom117323 | < 3 Eurovision Song Contest < 3 Online Song Contests < 3 ♥ ♫
|
Post by Tom on Jul 19, 2014 0:33:33 GMT 1
Wij moeten altijd vriendelijk zijn tegen Rusland omdat wij financieel meer afhankelijk van hun zouden zijn dan van andere landen. Ondertussen schieten zij mooi wel even een vliegtuig vol onschuldige Nederlanders uit de lucht, halen zij een boot met Nederlandse demonstranten uit het water, krijgen wij alles weer op ons hoofd omdat wij wel een grote delegatie naar de Olympische Winterspelen 2014 stuurden en andere landen dat niet deden én accepteren wij al die belachelijke dronken Russische diplomaten hier zomaar. Stel je eens voor dat Nederland dit allemaal bij Rusland had geflikt. Waren zij dan nog wel zo aardig tegen ons gebleven? Nee, want hun zijn hypocriet. Wij zouden altijd maar moeten accepteren wat landen als Rusland bij ons flikken en ondertussen doen wij het altijd fout als wij iets zouden doen wat niet in de haak is. Weet je wat, ze mogen het lekker bekijken. Ze mogen nu ons eens zien als een land dat niet zomaar alle ongein accepteert. Ja, het frustreert me behoorlijk. Nu vooral nu een collega van het werk van mijn vader (hij had overigens geen contact met haar, noch hij haar ooit al eens gesproken had) nu ook in dat vliegtuig zat en dus is overleden samen met haar man en 2 zoons van rond de 20. Zo denk je lekker op vakantie te gaan naar Zuidoost-Azië en dan overlijdt je gewoon. Gestoord, toch? Tijd om met die Russen af te rekenen - zijn ze helemaal belazerd.
|
|
|
Post by Bas on Jul 19, 2014 7:32:27 GMT 1
Wij moeten altijd vriendelijk zijn tegen Rusland omdat wij financieel meer afhankelijk van hun zouden zijn dan van andere landen. Ondertussen schieten zij mooi wel even een vliegtuig vol onschuldige Nederlanders uit de lucht, halen zij een boot met Nederlandse demonstranten uit het water, krijgen wij alles weer op ons hoofd omdat wij wel een grote delegatie naar de Olympische Winterspelen 2014 stuurden en andere landen dat niet deden én accepteren wij al die belachelijke dronken Russische diplomaten hier zomaar. Stel je eens voor dat Nederland dit allemaal bij Rusland had geflikt. Waren zij dan nog wel zo aardig tegen ons gebleven? Nee, want hun zijn hypocriet. Wij zouden altijd maar moeten accepteren wat landen als Rusland bij ons flikken en ondertussen doen wij het altijd fout als wij iets zouden doen wat niet in de haak is. Weet je wat, ze mogen het lekker bekijken. Ze mogen nu ons eens zien als een land dat niet zomaar alle ongein accepteert. Ja, het frustreert me behoorlijk. Nu vooral nu een collega van het werk van mijn vader (hij had overigens geen contact met haar, noch hij haar ooit al eens gesproken had) nu ook in dat vliegtuig zat en dus is overleden samen met haar man en 2 zoons van rond de 20. Zo denk je lekker op vakantie te gaan naar Zuidoost-Azië en dan overlijdt je gewoon. Gestoord, toch? Tijd om met die Russen af te rekenen - zijn ze helemaal belazerd. Ik snap het ook niet waarom Meneer Rutte nog steeds bevriend wilt zijn met de Russen. Landen als Duitsland en Verenigde Staten vinden dat de Russen moeten worden aangepakt, Waarom sluit ons land daar niet bij aan?! Het antwoord is dat Meneer Rutte geen ballen heeft en niet ruzie wilt hebben met Rusland. Ikzelf hoop dat we met landen als Verenigde Staten en Duitsland een statement maken richting Rusland (Hoe weet ik niet), Om te laten zien dat we dit niet accepteren wat er in dat land gebeurd, Het conflict met Oekainie niet, Het martelen van homo's niet en natuurlijk deze vliegtuigramp niet.
|
|
5,263
4,060
♥ Well, I do! ♥
|
Post by Talitha on Jul 20, 2014 13:46:34 GMT 1
Helemaal mee eens, ik ben er ook behoorlijk zat van nu. Het wordt tijd dat er eens iets aan die hele situatie met Rusland gedaan wordt! Dan maar een land minder om handel mee te drijven, want van deze handel gaan we als land toch eerder kapot dan dat we er beter van worden. Deze deelde een vriendin van mij, leek me wel mooi om die ook hier even te delen. Ik vind het persoonlijk erg mooi geschreven en het klopt ook met hoe ik me er over voel naar de nabestaanden toe: sunshinemaniac.wordpress.com/2014/07/18/ik-ken-je-niet-en-toch-denk-ik-aan-je/
|
|
Daniel
Retired Administrator
He/any
18,846
55,119
Dell powers
|
Post by Daniel on Jul 20, 2014 21:49:49 GMT 1
Is het ook zo warm in het Nederland als in Duitsland? Het is echt HEEL warm hier...
Pardon voor mijn fauten
Ik zit nog de Nederlandse spraak te oefenen ^^
|
|
5,263
4,060
♥ Well, I do! ♥
|
Post by Talitha on Jul 20, 2014 23:00:15 GMT 1
Is het ook zo warm in het Nederland als in Duitsland? Het is echt HEEL warm hier... Pardon voor mijn foutenIk zit nog de Nederlandse spraak te oefenen ^^ / Ik ben bezig met het leren van de Nederlandse taal. (You can say this in many ways, I'm just suggesting something here)Heey Daniel. Hier in het noorden van Nederland was het gister en vandaag erg warm. Als ik het goed begrepen heb is het op het warmste moment 38 graden geweest in onze achtertuin. Voor iemand die Nederlands leert, schrijf je al heel netjes. Vind je het nog steeds leuk om Nederlands te leren?
|
|
Daniel
Retired Administrator
He/any
18,846
55,119
Dell powers
|
Post by Daniel on Jul 21, 2014 9:51:21 GMT 1
Is het ook zo warm in het Nederland als in Duitsland? Het is echt HEEL warm hier... Pardon voor mijn foutenIk zit nog de Nederlandse spraak te oefenen ^^ / Ik ben bezig met het leren van de Nederlandse taal. (You can say this in many ways, I'm just suggesting something here)Heey Daniel. Hier in het noorden van Nederland was het gister en vandaag erg warm. Als ik het goed begrepen heb is het op het warmste moment 38 graden geweest in onze achtertuin. Voor iemand die Nederlands leert, schrijf je al heel netjes. Vind je het nog steeds leuk om Nederlands te leren? Dank je wel dat je mijn fouten corrigeert! Dat maakt het me eenvoudiger die beter te leren Eerst was het heel warm en dan heeft het hier geonweerd Oh ja, ik hou van dit spraak
|
|
Tom
Banned Forever
9,950
8,797
♫ ♥ Tom117323 | < 3 Eurovision Song Contest < 3 Online Song Contests < 3 ♥ ♫
|
Post by Tom on Jul 21, 2014 23:14:57 GMT 1
Ik doe het liever niet, maar toch wil ik wat achtergrondinformatie delen wat betreft de vliegtuigramp in Oekraïne. De volgende foto bevat het paspoort van een collega van mijn vader (ze werkte in hetzelfde gebouw; niet voor dezelfde organisatie). Deze foto is kort na de ramp door een man in het rampgebied genomen en geplaatst op Twitter. Daardoor stond de Telegraaf even later voor de deuren van het kantoor van mijn vader. Ze was klinisch psychologe. Voor de rest nog wat onbekende slachtoffers; www.facebook.com/elsemiek.deborst www.facebook.com/kevin.jesurun www.smh.com.au/world/malaysia-airlines-flight-mh17-canberra-victim-identified-20140718-zufcv.htmlDe volledige lijst is hier te vinden. Ook zijn er redelijk bekende mensen tijdens deze vlucht gestorven, waaronder Willem Witteveen waarvan diens vader een bekend politicus was rond de jaren 60 en hijzelf nu Eerste Kamerlid was en Joep Lange, die ervoor heeft gezorgd dat AIDS niet langer een dodelijke maar chronische ziekte is. Mogen zij allen die zijn omgekomen tijdens de vliegtuigramp rusten in vrede.
|
|