Tom
Banned Forever
9,950
8,797
♫ ♥ Tom117323 | < 3 Eurovision Song Contest < 3 Online Song Contests < 3 ♥ ♫
|
Post by Tom on Jun 9, 2014 0:04:16 GMT 1
Ik denk dat Turkije toch wel anders ingesteld staat tegenover het Eurovisiesongfestival dan Marokko. Zelfs al zou het volk er meer vanaf weten, dan nog weet ik niet of het er populairder zou zijn dan in Turkije. Misschien zou dat ook komen door de verschillen in rijkdommen; minder mensen hebben een televisie en/of internet in Marokko in vergelijking tot de mensen in Turkije. Waar haal jij deze info vandaan? Want het klopt voor geen meter!! Marokko doet mee aan veel zangwedstrijden en als je de marokkaanse tv bekijkt zie je alleen maar festivals dus denk juist dat eurovisiesongfestival zeker wel populair wordt dan! Het is algemene kennis. Ik ontvang geen Marokkaanse televisie trouwens. Het zal best dat Marokko aan andere talentenjachten meedoet maar hierin is het land geen uitzondering; zowat ieder land heeft zijn eigen varianten op verscheidene talentenjachten.
|
|
8,926
7,300
♫♫ Busy, busy, busy doing more than Ace Wilder ♫♫
|
Post by ESCIliasMANL (Inactive) on Jun 9, 2014 0:04:27 GMT 1
Dat is dus niet waar 2M TV wil graag meedoen en ook het volk wil graag meedoen maar kan me wel voorstellen dat de wil in Turkije groter is dat komt omdat het in Marokko niet zo bekend is. Ik denk dat Turkije toch wel anders ingesteld staat tegenover het Eurovisiesongfestival dan Marokko. Zelfs al zou het volk er meer vanaf weten, dan nog weet ik niet of het er populairder zou zijn dan in Turkije. Misschien zou dat ook komen door de verschillen in rijkdommen; minder mensen hebben een televisie en/of internet in Marokko in vergelijking tot de mensen in Turkije. Trouwens internetgebruik is niet te vergelijken met rijkdom! In Marokko is het verschil tussen arm en rijk groot! In Marokko is het internetgebruik veel hoger dan in Turkijke!
|
|
Tom
Banned Forever
9,950
8,797
♫ ♥ Tom117323 | < 3 Eurovision Song Contest < 3 Online Song Contests < 3 ♥ ♫
|
Post by Tom on Jun 9, 2014 0:07:25 GMT 1
Ik denk dat Turkije toch wel anders ingesteld staat tegenover het Eurovisiesongfestival dan Marokko. Zelfs al zou het volk er meer vanaf weten, dan nog weet ik niet of het er populairder zou zijn dan in Turkije. Misschien zou dat ook komen door de verschillen in rijkdommen; minder mensen hebben een televisie en/of internet in Marokko in vergelijking tot de mensen in Turkije. Trouwens internetgebruik is niet te vergelijken met rijkdom! In Marokko is het verschil tussen arm en rijk groot! In Marokko is het internetgebruik veel hoger dan in Turkijke!Internetgebruik is wel degelijk te vergelijken met rijkdom. Als er in een land veel gebruik wordt gemaakt van internet zal het land sneller een bloeiende economie hebben dan wanneer het land minder internetgebruikers telt. Als een land veel verschillen kent in rijkdommen wordt het land over het algemeen niet goed bestuurd en zou de regering de mensen die minder rijk zijn en de mensen die rijker zijn meer naar elkaar moeten brengen. En ik wil graag een bron voor de zin die ik heb dik gedrukt in het citaat.
|
|
8,926
7,300
|
Post by ESCIliasMANL (Inactive) on Jun 9, 2014 0:08:36 GMT 1
Waar haal jij deze info vandaan? Want het klopt voor geen meter!! Marokko doet mee aan veel zangwedstrijden en als je de marokkaanse tv bekijkt zie je alleen maar festivals dus denk juist dat eurovisiesongfestival zeker wel populair wordt dan! Het is algemene kennis. Ik ontvang geen Marokkaanse televisie trouwens. Het zal best dat Marokko aan andere talentenjachten meedoet maar hierin is het land geen uitzondering; zowat ieder land heeft zijn eigen varianten op verscheidene talentenjachten. Je begrijpt mij niet ik bedoel daarmee te zeggen dat er ook festivals zijn tussen arabische landen !! Veel nederlandse tv abbonementen kun je 2M TV ontvangen. Plus dan is je algemene kennis over Marokko niet zo best en moet je het nodig update
|
|
8,926
7,300
|
Post by ESCIliasMANL (Inactive) on Jun 9, 2014 0:13:32 GMT 1
Trouwens internetgebruik is niet te vergelijken met rijkdom! In Marokko is het verschil tussen arm en rijk groot! In Marokko is het internetgebruik veel hoger dan in Turkijke!Internetgebruik is wel degelijk te vergelijken met rijkdom. Als er in een land veel gebruik wordt gemaakt van internet zal het land sneller een bloeiende economie hebben dan wanneer het land minder internetgebruikers telt. Als een land veel verschillen kent in rijkdommen wordt het land over het algemeen niet goed bestuurd en zou de regering de mensen die minder rijk zijn en de mensen die rijker zijn meer naar elkaar moeten brengen. En ik wil graag een bron voor de zin die ik heb dik gedrukt in het citaat. Sorry ben ik niet met je eens er zijn andere factoren die een rol spelen bij Rijkdom. Ik zou zeggen google het maar en je vind het antwoord! Ook kun je deze 2 landen niet met elkaar vergelijken. Het komt ook door dat hier in Nederland Marokko in kwaad daglicht wordt gezet waardoor mensen snel zo gaan denken Je zegt ik vind en opeens is het nu algemene kennis
|
|
|
Post by Vaios on Jun 9, 2014 0:17:58 GMT 1
OH RIGHT! Cyprus is sooo near to Turkey. Well, it depends on the host city If it's Istanbul like in 2004, then it will be like going to Greece But I hope I can go at least. Σου απαντάω σε ελλνκα μόνο και μόνο για να υπενθυμίσω στους τουλίπες τα ίδια πράγματα για τις γλώσσες
|
|
|
Post by Jan on Jun 9, 2014 0:18:30 GMT 1
lololololo
|
|
Dimitris
Retired Administrator
he/him
23,032
38,271
𝐰𝐡𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐮𝐜𝐤 𝐚𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐢'𝐦 𝐚 𝐛𝐫𝐚𝐭
|
Post by Dimitris on Jun 9, 2014 0:19:59 GMT 1
Well, it depends on the host city If it's Istanbul like in 2004, then it will be like going to Greece But I hope I can go at least. Σου απαντάω σε ελλνκα μόνο και μόνο για να υπενθυμίσω στους τουλίπες τα ίδια πράγματα για τις γλώσσες Τουλιπες λολολολ χΔ Καλα εκανες :ρ αϊ γκοτ ουαν λες ουαν λες προμπλεμ
|
|
|
Post by Jιm on Jun 9, 2014 0:23:16 GMT 1
Well, it depends on the host city If it's Istanbul like in 2004, then it will be like going to Greece But I hope I can go at least. Σου απαντάω σε ελλνκα μόνο και μόνο για να υπενθυμίσω στους τουλίπες τα ίδια πράγματα για τις γλώσσες εσπασαν οι σωληνες του ηλιακου και νομιζα πως εβρεχε! :ο
|
|
6,115
9,597
´i want it, i got it´
|
Post by Kerem on Jun 9, 2014 7:36:47 GMT 1
Could we continue to communicate in English?
|
|