8,926
7,300
♫♫ Busy, busy, busy doing more than Ace Wilder ♫♫
|
Post by ESCIliasMANL (Inactive) on May 7, 2014 21:41:23 GMT 1
Beter laat dan nooit Dat is toch een voldoende, Wat doe je voor school precies? Bij mij was het een lekker chil dagje dus niets bijzonders En bij jullie? Ja, wel een voldoende. 14 april (paar dagen later) haalde ik een 8 voor een maatschappijleerspreekbeurt, haha. Nou, ik zit op VMBO-T maar dat komt doordat ik een vrij verschillend niveau van verschillende vakken heb. Ik ben bijvoorbeeld erg goed in Nederlands en Engels (dat is waarom je mij hier vaak in "lastige" woorden ziet typen) maar qua rekenvaardigheden is een som als 14 x 4 al een hele uitdaging voor me. Hoe dan ook, ik probeer wel hogerop te komen. Het gaat langzamerhand beter. In de eerste klas zat ik in VMBO-BK (basis-kader), 2de klas VMBO-KGT (kader-gemiddeld-theoretisch) en nu dus op VMBO-T. En ja, heb een leuke Koningsdag gehad! Was naar de markt hier in het dorp gegaan en heb nog wat leuke spullen op de kop weten te tikken haha. Woow dat gaat de goede kant op gelukkig kun je in Nederland alle kanten op dus het maakt niet uit waar je begint Maar best wel knap van je dat je in een jaar alweer een niveau hoger doet, Waar een wil is, is een weg zeggen we altijd. Ik volg nu een medische studie aan de Hogeschool van Utrecht en ik kan je zeggen dat het veel moeilijker is dan de middelbare school ik heb btw de HAVO gedaan. Nice altijd leuk om leuke spullen weten te bemachtigen
|
|
Tom
Banned Forever
9,950
8,797
♫ ♥ Tom117323 | < 3 Eurovision Song Contest < 3 Online Song Contests < 3 ♥ ♫
|
Post by Tom on May 7, 2014 21:47:05 GMT 1
Ja, wel een voldoende. 14 april (paar dagen later) haalde ik een 8 voor een maatschappijleerspreekbeurt, haha. Nou, ik zit op VMBO-T maar dat komt doordat ik een vrij verschillend niveau van verschillende vakken heb. Ik ben bijvoorbeeld erg goed in Nederlands en Engels (dat is waarom je mij hier vaak in "lastige" woorden ziet typen) maar qua rekenvaardigheden is een som als 14 x 4 al een hele uitdaging voor me. Hoe dan ook, ik probeer wel hogerop te komen. Het gaat langzamerhand beter. In de eerste klas zat ik in VMBO-BK (basis-kader), 2de klas VMBO-KGT (kader-gemiddeld-theoretisch) en nu dus op VMBO-T. En ja, heb een leuke Koningsdag gehad! Was naar de markt hier in het dorp gegaan en heb nog wat leuke spullen op de kop weten te tikken haha. Woow dat gaat de goede kant op gelukkig kun je in Nederland alle kanten op dus het maakt niet uit waar je begint Maar best wel knap van je dat je in een jaar alweer een niveau hoger doet, Waar een wil is, is een weg zeggen we altijd. Ik volg nu een medische studie aan de Hogeschool van Utrecht en ik kan je zeggen dat het veel moeilijker is dan de middelbare school ik heb btw de HAVO gedaan. Nice altijd leuk om leuke spullen weten te bemachtigen Ja haha, kleine stappen maar je komt er uiteindelijk wel. Wie weet doe ik in 2015 wel HAVO na het afronden van VMBO-T in de 4de klas. Hmmm ja... ik zal nog wel een tijd op de middelbare school zitten als de voorspellingen juist blijken te zijn. 2019 zou mijn laatste jaar zijn in dat geval. Ik heb echt nog geen idee wat voor soort beroep ik zou willen doen, maar ik heb al wel vaker gehoord dat de universiteit bijzonder pittig kan zijn. Ja haha, ben helemaal weg van die hebbedingetjes. Een soort van beeldje van een indiaan en een klein porseleinen olifantje (bruin-beige gekleurd) en ook nog een geweldig schilderij voor maar een paar euro erbij aangeschaft.
|
|
|
Post by Aleks Džehverović on May 7, 2014 21:51:19 GMT 1
Heeft hier iemand Filosofie gedaan op de havo? Wat houd het precies in? Ik ga waarschijnlijk weer opnieuw beginnen op de Vavo voor Havo Maar misschien kies ik wel het pretparket Ik kan geen Frans dus Ik wil graag weten wat Filosofie in houdt
|
|
8,926
7,300
|
Post by ESCIliasMANL (Inactive) on May 8, 2014 23:58:16 GMT 1
Heeft hier iemand Filosofie gedaan op de havo? Wat houd het precies in? Ik ga waarschijnlijk weer opnieuw beginnen op de Vavo voor Havo Maar misschien kies ik wel het pretparket Ik kan geen Frans dus Ik wil graag weten wat Filosofie in houdt Ik zou je het wel willen uitleggen maar dat vak werd niet gegeven op mijn middelbare school dus weet er niks van
|
|
Tom
Banned Forever
9,950
8,797
|
Post by Tom on May 16, 2014 15:47:57 GMT 1
^ Zelfde geldt voor mij, al is filosofie wel iets interessants.
|
|
|
Post by Deleted on May 18, 2014 18:11:49 GMT 1
CONGRATULATIONS NETHERLANDS FROM THE UK UK Top 40 Singles Chart - 18/05/2014 #9 The Common Linnets - Calm After The Storm | NEW ENTRY | 1 WEEK IN CHART
|
|
8,926
7,300
|
Post by ESCIliasMANL (Inactive) on May 19, 2014 1:01:47 GMT 1
Welkom @slotermayer37 & godeniz bij dit forum over van alles en nog wat maar vooral Eurovisiesongfestival en Online songcontests Hier is een topic om met de mede Nederlanders te praten
|
|
|
Post by Deleted on May 19, 2014 18:12:18 GMT 1
|
|
Tom
Banned Forever
9,950
8,797
|
Post by Tom on May 22, 2014 19:27:29 GMT 1
So proud! It has been an extremely long time ago that we sent a song which did that good in the Eurovision Song Contest...
|
|
8,926
7,300
|
Post by ESCIliasMANL (Inactive) on May 25, 2014 16:00:52 GMT 1
Wat een zeikwijfen zijn het toch Tom
|
|