Post by ESCIliasMANL (Inactive) on Jun 9, 2014 23:35:36 GMT 1
Je begrijpt mij niet ik bedoel daarmee te zeggen dat er ook festivals zijn tussen arabische landen !! Veel nederlandse tv abbonementen kun je 2M TV ontvangen. Plus dan is je algemene kennis over Marokko niet zo best en moet je het nodig update
Sorry ben ik niet met je eens er zijn andere factoren die een rol spelen bij Rijkdom. Ik zou zeggen google het maar en je vind het antwoord! Ook kun je deze 2 landen niet met elkaar vergelijken. Het komt ook door dat hier in Nederland Marokko in kwaad daglicht wordt gezet waardoor mensen snel zo gaan denken
Je zegt ik vind en opeens is het nu algemene kennis
Ik begreep trouwens best wat je bedoelde wat betreft die talentenjachten, maar in dit opzicht maakt het niet zoveel uit als hoe ik mijn woorden gebruik. Als je goed terugleest zul je zien dat mijn woordkeuzes ook pasten bij een definitie voor talentenjachten tussen verschillende landen.
Ik ben van nature gewoon Nederlands en ik spreek geen Arabisch. Dat is waarom ons pakket van draadloze televisie bestaat uit televisiezenders uit Nederland, België, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk.
Ja, natuurlijk zijn er ook andere factoren die een rol spelen voor wat betreft rijkdom maar aangezien we het over televisie en internet hadden had ik rijkdom als een vergelijking gebruikt. En ik weet heel goed wat je bedoelt met het kwade daglicht voor Marokko maar daar sluit ik me zeker niet bij aan. Ik zou het niet kunnen veroorloven om mensen allemaal over 1 kam te scheren en als je mij zo vindt overkomen is dat zeker niet mijn bedoeling. Ik steun juist volken in een onderwerp als acceptatie (bij de EBU, waar we het oorspronkelijk over hadden) en niet de politiek(e partijen). Ik ken wel een boel mensen die zo denken echter; zij zitten liever niet tussen de buitenlanders. Een website zoals deze is dan zeker niet geschikt voor hun.
Waar heb ik trouwens "ik vind" gezegd? Het kan best dat ik dat gezegd heb hoor, al kan ik het niet meer terugvinden in de quotes. Mijn algemene kennis draagt voor een groot gedeelte bij aan mijn meningen (objectiviteit) maar ik bouw mijn persoonlijke mening ook wel eens verder op mijn algemene kennis (subjectiviteit). Mijn statement is dan afkomstig vanuit mijn persoonlijke mening die is opgebouwd vanuit mijn algemene kennis (objectiviteit + subjectiviteit).
Oke dan is het goed. Ik denk niet dat je me begrijpt ik zeg daarmee dat je bij de standaard KPN, Ziggo etc al 2M TV kunt ontvangen.
Dus daarvoor hoef je geen Arabisch achtergrond te hebben Ik vind het nog steeds geen goede vergelijking maar dat ter zijde. Goed dat jij anders denkt dan de gemiddelde Nederlander want dan hoef ik dat niet uit te leggen want wordt daar echt moe van! Ben ik met je eens.
Het stond in een van je eerdere quotes waardoor het niet meer logisch klonk!